Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva slags skøyter til jente på 6 år?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-08, 12:03   #21
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags skøyter til jente på 6 år?

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Søren at vi allerede har ønsket oss skøyter og hun får det av tanten sin. Hun har jo kjøpt danseskøyter. De softskøytene var jo smarte. Men jeg kjøper ikke dem også bare for å kjøpe liksom.

I verste fall får du bytte dem etter jul

Gammel 10-12-08, 12:24   #22
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Disse skal vi kjøpe par nr. to av nå: de er varme, stødige og kan utvides og vare i flere år. De er markedsført som "softskøyte", men jeg er ikke helt sikker på hva som er forskjellen på det og på en hockeyskøyte.

Disse kjøpte vi til lilleøster for to år siden og ennå passer dem. Kjempegode.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 12:29   #23
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville kjøpt hockeyskøyter. Da lærer man å gå skikkelig på skøyter. Det er da enklere å gå over til danseskøyter neste gang dere skal kjøpe fordi skøyteteknikken er innlært. Med danseskøytene blir man gående bare på tuppen. Det er i allefall min erfaring.

Jeg hadde danseskøyter da jeg var tenåring og brukte bare tuppene. I fjor kjøpte jeg meg hockeyskøyter og det var utrolig morsomt å lære seg å gå på de.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 12:35   #24
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Min erfaring er at det er enklere å lære å gå på danseskøyter. Så erfaringene er tydeligvis delte.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 12:56   #25
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Min erfaring er at det er enklere å lære å gå på danseskøyter. Så erfaringene er tydeligvis delte.

Det er lettere å komme framover på danseskøyter fordi man bare bruker piggene. Det tar lengre tid å lære inn skøyteteknikken, det er helt sant. Det jeg ser når jeg er på isen er at de som går på danseskøyter stort sett bare bruker piggene og ikke skøyter skikkelig. Derfor mener jeg at det er bedre å bruke den tiden man trenger på å lære ved å bruke hoskeyskøyter og så senere gå over til danseskøyter med pigg. Da har man teknikken inne før man begynner å bruke piggene.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 13:52   #26
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde danseskøyter når jeg var liten.
På vidregående skulle jeg prøve meg på hockeyskøyter.
Det gikk ikke like bra gitt.
SÅ skal de lære å gå på skøyter anbefaler jeg hockeyskøyter, for man lærer ikke å gå på skøyter med danseskøyter, man lærer bare å bruke de.

Gammel 23-01-10, 15:31   #27
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Softskøyter tydeligvis, og IKKE danseskøyter.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 16:25   #28
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Vi har nettopp måttet kjøpe nye skøyter til minstejenta og kjøpte nok engang softskøyter som kan utvides i str samt at de er gode og varme på foten. Det er ikke direkte Hockeyskøyter i følge han vi handlet hos.
Hun har også danseskøyter men synes disse er mye bedre på samt at de er varmere.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 17:12   #29
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi ble anbefalt hockeyskøyter når mini fikk sitt første par med skøyter nå. Så da valgte vi det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 18:42   #30
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Vi ble anbefalt hockeyskøyter når mini fikk sitt første par med skøyter nå. Så da valgte vi det.

Vi kjøpte det til lillebror her om dagen. Håper også det går bra. Var derimot sammen med eldstemor i dag og forsøkte med danseskøyter, og ALLE de andre hadde softskøyter eller hockey. Hun plagdes veldig med at spissen (bremsen) gjorde at hun falt, og de ble også veldig kalde. Så da ble det Frost sine justerbare softskøyter på salg i dag. Motivasjonen var så stor og det samme med tålmodigheten, at vi måtte bare forsøke å legge litt mer til rette fra vår side. Ordentlige hjelmer ble det også.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.