|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags skøyter til jente på 6 år?
I verste fall får du bytte dem etter jul
![]() |
#22 |
X First Lady
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags skøyter til jente på 6 år?Disse kjøpte vi til lilleøster for to år siden og ennå passer dem. Kjempegode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva slags skøyter til jente på 6 år?Jeg ville kjøpt hockeyskøyter. Da lærer man å gå skikkelig på skøyter. Det er da enklere å gå over til danseskøyter neste gang dere skal kjøpe fordi skøyteteknikken er innlært. Med danseskøytene blir man gående bare på tuppen. Det er i allefall min erfaring.
![]() |
#24 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva slags skøyter til jente på 6 år?Min erfaring er at det er enklere å lære å gå på danseskøyter. Så erfaringene er tydeligvis delte.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er lettere å komme framover på danseskøyter fordi man bare bruker piggene. Det tar lengre tid å lære inn skøyteteknikken, det er helt sant. Det jeg ser når jeg er på isen er at de som går på danseskøyter stort sett bare bruker piggene og ikke skøyter skikkelig. Derfor mener jeg at det er bedre å bruke den tiden man trenger på å lære ved å bruke hoskeyskøyter og så senere gå over til danseskøyter med pigg. Da har man teknikken inne før man begynner å bruke piggene.
![]() |
#26 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva slags skøyter til jente på 6 år?Jeg hadde danseskøyter når jeg var liten.
![]() |
#27 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva slags skøyter til jente på 6 år?Softskøyter tydeligvis, og IKKE danseskøyter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
X First Lady
![]() Sv: Hva slags skøyter til jente på 6 år?Vi har nettopp måttet kjøpe nye skøyter til minstejenta og kjøpte nok engang softskøyter som kan utvides i str samt at de er gode og varme på foten. Det er ikke direkte Hockeyskøyter i følge han vi handlet hos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Vi kjøpte det til lillebror her om dagen. Håper også det går bra. Var derimot sammen med eldstemor i dag og forsøkte med danseskøyter, og ALLE de andre hadde softskøyter eller hockey. Hun plagdes veldig med at spissen (bremsen) gjorde at hun falt, og de ble også veldig kalde. Så da ble det Frost sine justerbare softskøyter på salg i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|