|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenNåh, Mandarinen; har du sjekket at det ikke er Smarties?
|
|
|
#124 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenEn nonstop er helt greit. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagen
Det blir 24 Non stop tilsammen da. Og (litt) sjokolade hver dag i nesten en måned. Om jeg måtte velge mellom de to ondene du skisserer ville jeg heller at storebror skulle spise en pepperkake med melis en dag i adventen enn litt sjokolade hver dag. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenFår de en nonstop HVER dag?
|
|
|
#129 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenEn hel pakke hver. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenJeg hadde nok ikke gjort noe ut av det akkurat nå. Men jeg tror jeg ville tatt det opp som tema senere, ift det å gi sjokolade i adventskalender i barnehagen.
|
|
|
#133 |
|
Ekvilist
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenHerremin, dette virket da helt fantasiløst av barnehagen. En nonstop hver dag, klarer ikke barnehagen finne på noe mer spennende for ungene? Jeg hadde ikke likt det, men vet ikke om jeg hadde sagt i fra.
|
|
|
#134 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Sjokoladekalender i barnehagen
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Skal rømme
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenJeg hadde ikke brydd meg. I vår barnehage har de ikke kalender i det hele tatt, fordi de synes barna skal få oppleve julens magiske ting sammen med sin egen familie, eller noe i den dur. Så de har relativt lite juleaktiviteter. De skal bake noen kaker da, og de eldste går i luciatog. Så tenner de ekstra mye lys og sånne ting og har mer koselige samlingsstunder med bøker etc.
|
|
|
#137 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenJeg må si at jeg synes det høres litt tøysete ut. Ikke fordi én non-stop om dagen er fryktelig, men fordi det til sammen i julen blir så fordømt mye. Det er nesten ikke en dag uten at det er en eller annen dårlig grunn til å spise sjokoladekake og pepperkake eller drikke søt saft. Det blir ganske mye sukker til sammen, og derfor hadde jeg synes den dumme non-stop'en var unødvendig. Jeg hadde kanskje til og med sagt fra.
|
|
|
#139 |
|
Etylbarbital
Sv: Sjokoladekalender i barnehagenHm. Kinkig. Jeg synes det er tullete av barnehagen, men samtidig en liten mengde (sammenlignet med en sånn kjøpesjokoladekalender). Jeg hadde nok ikke sagt noe med mindre barnehagen var nær perfeksjon ellers.
|
|
|
#140 |
|
godt brukt
|
Sv: Sjokoladekalender i barnehagen@Veronal: Ja det er en sånn samtale vi ser for oss. Be dem styre primen unna prinsessen vår. |
|
|
|
![]() |
|
|