Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan du lage rør med tunga?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-08, 21:23   #61
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan du lage rør med tunga?

Ja.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 21:41   #62
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da har jeg sjekket med mann, han kan lage rør. Da gjenstår det for han å vise kunsten til lisja, så får vi sa om hun har genet i seg.

Gammel 30-11-08, 21:45   #63
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Ja jeg kan.

Min eldste datter kan lage "blomst" også, hun lager en sånn brett med tre bretter i liksom...:klønete forklart: det samme klarer hennes fetter(min nevø).

Gammel 30-11-08, 22:20   #64
Camilla82
Aktiv

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
Camilla82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg kan ikke og ikke sambo heller

Camilla82 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 23:13   #65
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Her kan alle fire rulle tungen.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 23:18   #66
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tro meg, jeg har øvd siden jeg var tre år! Søsteren min kan, og hun elsker å erte meg for det. Jeg ahr tilbragt store deler av barndommen min med å øve.

Det kan jo hende at det ikke er samsvar mellom genotype og fenotype; genetisk kan du (det vil forklare at din datter kan), men at egenskapen av en eller annen grunn ikke er kommet frem.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 23:20   #67
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Men guttungen på fem kan det. Han gnir det inn stadig vekk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 01:03   #68
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan, mannen kan og Liten kan.

Gammel 01-12-08, 01:06   #69
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp!

Gammel 01-12-08, 08:47   #70
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cazandra, her.

Mannen, jeg og storesøster kan. Må sjekke med de to minste i morgen.

Det ser ikke ut som om de to minste kan det.

Gammel 01-12-08, 08:57   #71
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

JA!

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 12:08   #72
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Det kan jo hende at det ikke er samsvar mellom genotype og fenotype; genetisk kan du (det vil forklare at din datter kan), men at egenskapen av en eller annen grunn ikke er kommet frem.

Kan du utdype dette? Jeg vet ikke om jeg skjønte helt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 12:35   #73
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Jeg kan, men har ikke sjekka med resten av husets beboere.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 12:39   #74
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan, mannen kan og eldste kan. Minste er for liten, men jeg er helt sikker på at hun kan også. Begge mine foreldre kan.

Gammel 01-12-08, 12:44   #75
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan og sønnen min kan. Mannen kan ikke. Jeg kan i tillegg snu tunga helt på siden (vanskelig å forklare), og det kan verken sønnen min eller mannen.

Gammel 01-12-08, 12:48   #76
Cathrine H
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2008
Cathrine H har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja jeg kan, og jeg kan også snurre tunga både til høyre og til venstre.
Dette klarte jeg ikke tidligere, så jeg trodde det bare var en greie om å kunne kontrollere musklene?
Trodde ikke det var mer komplisert enn trening egentlig?
Vet ikke om ungene kan, men sambo kan, så jeg får hvertfall sjekke 6 åringen når han kommer hjem fra skolen.

Cathrine H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 12:51   #77
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan ikke, men både mor og far og begge brødrene kan. Husker dette ga grunnlag for spekulasjoner om mitt egentlige genetiske opphav da storebroren min hadde hatt om genetikk i naturfagen.

Mannen kan, men ungene vet jeg ikke ennå.

Gammel 01-12-08, 13:33   #78
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Både jeg og mannen kan, eldste og. Minsten vet jeg ikke med, men regner med det.

Gammel 01-12-08, 13:48   #79
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan, mannen kan og lillesøster viste på sin finurlige måte at hun kan. Storebror hadde munnen full av grøt når jeg kom på dette i selskapet i går så han slapp å vise.

Både jeg og lillesøster kan sette tungen på høykant også, vet ikke om gutta kan det.

Gammel 01-12-08, 13:49   #80
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, både rør og blomst.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.