Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-06, 14:43   #841
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

I dag har jeg gått amokk i Iittala-produkter. Får kjøpe til innkjøpspris gjennom jobben fordi vi bestiller produkter til lotteriet vårt.

Denne lyslykta kjøpte jeg i rød og blank. Passer perfekt til kjøkkenet mitt, og Altovasene jeg elsker å ha tulipaner i.

Og så kjøpte jeg to sånne krukker i to forskjellige størrelser:

Supplerte med tre nye Origo-skåler:

I tillegg kjøpte jeg et par nye kjeler og Costa boda glass.

Så fine. Er det de som produserer de dessertskålene fra Marimekko også nå ? I såfall ønsker jeg meg innkjøpspris også

morgana er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 19:53   #842
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? (helst på nett)

Noe av ønskelista mi til jul og hvis noen kan anbefale en knallgod peelingkrem til tørr hud hadde jeg blitt veeeeldig fornøyd

Sist redigert av morgana : 02-12-06 kl 14:10.
morgana er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 20:25   #843
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Så fine. Er det de som produserer de dessertskålene fra Marimekko også nå ? I såfall ønsker jeg meg innkjøpspris også

Ja, det er de som har Marimekko-skålene også ja. Jeg har to av dem, en rød og en turkis

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 21:34   #844
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag premierte jeg meg selv.

Det fortjener jeg, siden jeg har vært skikkelig flink jente! I går var jeg hos legen, og i dag hos naprapaten. Burde selvsagt gjort dette for et halvt år siden, men dveler ikke mer ved det nå. Jeg fortjente skinnjakke, skinnbukse og diverse "stæsj" til.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg skinn1.jpg (38,8 KB, 33 visninger)
Filtype: jpg skinn2.jpg (28,9 KB, 29 visninger)
Filtype: jpg skinn3.jpg (37,6 KB, 20 visninger)
Filtype: jpg skinn4.jpg (44,5 KB, 23 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 21:52   #845
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Det fortjener jeg, siden jeg har vært skikkelig flink jente! I går var jeg hos legen, og i dag hos naprapaten. Burde selvsagt gjort dette for et halvt år siden, men dveler ikke mer ved det nå. Jeg fortjente skinnjakke, skinnbukse og diverse "stæsj" til.

Flink jente! Når legen, tannlegen, napraten, kiropraktoren, fysioterapeuten osv. ikke deler ut premier så er det viktig å premiere seg selv.

Gammel 01-12-06, 21:54   #846
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OM fortjener jo snart en EGEN shoppetråd

Jeg har handlet gullbolero på HM idag.. ;D Hele 98 kr

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 21:55   #847
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

OM fortjener jo snart en EGEN shoppetråd

Jeg har handlet gullbolero på HM idag.. ;D Hele 98 kr

Blir fin til hårbøylen den.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 22:00   #848
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 22:05   #849
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Skal ikke på noe julebord jeg....trøsteshopper i stedet Du blir ihvertfall fin

morgana er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 22:11   #850
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Skal ikke på noe julebord jeg....trøsteshopper i stedet Du blir ihvertfall fin

Takk!
Skal se om jeg får tatt et "ferdig stylet bilde" i morgen
Skal feste litt for deg og!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 22:12   #851
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Gjør det, så lite som jeg tåler så koster det deg ikke mye ekstra i drinker ihvertfall Er bare såååå ute av trening.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 22:15   #852
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Gjør det, så lite som jeg tåler så koster det deg ikke mye ekstra i drinker ihvertfall Er bare såååå ute av trening.

Billig rus er glimrende det!!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 22:31   #853
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Forresten:

Er det noen av Odd Molly-shopperne, titterne og siklerne som har sett denne noe sted i str 1 eller 2? Uansett farge!!! Finnes i hvit, lyseblå, brun og blå.

Please!!!

Nei, den er ikke til meg, men julegave til min niese som øøøønsker seg så veldig!

Hint = prikk

Jeg kjøpte faktisk denne på Zant på CC Vest for et par timer siden! Almost black, samme farven som avbildet. Jeg kjøpte den siste i str 2 (beklager ), og tilbake lå to stk i str 3. Samt en hvit som jeg bestemt mener var str 2.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 22:35   #854
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Åh, for en flott skinnjakke! Hvor kjøpte du den? Dyr, eller?

Sikkert vel fortjent.

Xian er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 22:48   #855
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag har jeg bestilt litt klær fra HM på nettet. Massevis til veldig nedsatte priser!!

Nå er over 10 kilo borte siden fødselen i fjor sommer, og selv mine gode gamle jeans begynner å bli saggebukser Så jeg håper disse passer...

Gammel 01-12-06, 23:02   #856
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også bestilt fra H&M

Denne kåpa i sort.

Dette skjørtet:

Denne kjolen:

Fra Esprit har jeg kjøpt denne buksa:
http://pics.esprit.de/Shop/PicDestSt...K2A162_888.jpg

Og disse skoene fra Aldo sko i sort:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 23:14   #857
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Åh, for en flott skinnjakke! Hvor kjøpte du den? Dyr, eller?

Sikkert vel fortjent.

Kjøpt i Tromsø, den er fra Part Two. (kr.2500.-)

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 23:49   #858
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Kjøpt i Tromsø, den er fra Part Two. (kr.2500.-)

Tusen takk! Har kartlagt et par butikker i Oslo som selger Part Two nå.

Det er ikke fritt for at jeg angrer litt på at jeg allerede har ønsket meg mer minne til Mac'en til jul av mannen min...

Xian er ikke aktiv  
Gammel 02-12-06, 02:11   #859
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Ehhh.... diademet mener du vel?

Gammel 02-12-06, 02:36   #860
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ehhh.... diademet mener du vel?

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:06.