Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva oppbevarer du vaskepulver i?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-08, 13:21   #21
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva oppbevarer du vaskepulver i?

Takk for svar!
Sjøl har jeg det i refillposene, og jeg vil ha bokser med farger, tror jeg.

*googler plastbokser*

Gammel 24-11-08, 15:30   #22
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Jeg har 2 av disse fra Ikea. Det går akkurat en refillpose i dem. De er plassert oppå toppen av badeskapet, og skaper stor frustrasjon når de tas ned hvis den som brukte boksen sist ikke har skrudd lokket skikkelig på

Gammel 24-11-08, 15:45   #23
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I isbokser. Men vaskepulveret står inne i et skap på vaskerommet i kjelleren, så det er ett fett hva det oppbevares i. Vi trenger ikke tenke på estetikken.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 18:28   #24
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bokser med lokk fra Kremmerhuset. Hvite som det står vaskepulver på.
De står på en hylle over vaskemaskinen.

Gammel 24-11-08, 18:31   #25
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Plastbokser med hellehull fra dagligvaren.

Gammel 24-11-08, 19:11   #26
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

I bokser det står Blenda og Omo Color på inni et høyskap med barnesikring.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:12   #27
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har også sånne plastbokser det står Omo eller Blenda på.
Huskerikke hvilken av de, men det står color på den ene tror jeg og hvitt på den andre. (er søren meg ikke sikker på det heller)
Men i allefall er en for vaskemiddel for farget tøy og en for hvitvask.

De stå på hylla oer vaskemaskinen og tørketrommelen og er akkurat høyt nok til at jeg akkurat får tak i det og ungene ikke.
Men grunnen til at den hyllen kom i den høyden var fordi hylla går akkurat over flisene da.

Gammel 24-11-08, 20:17   #28
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vaskepulveret i en limegrønn plastboks med lokk som passer perfekt i størrelsen til vaskepulveret. Står på hyllen over benken på vaskerommet (og vaskemaskinen står under benken). Alt det andre har jeg samlet i kurver, har ikke skap på vaskerommet.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 20:44   #29
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Bruker kun flytende og de oppbevares i orginalembalsje.
Refillposene helles derfor over i disse.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 13:54   #30
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Jeg har refilbokser fra OMO. Jeg ønsket å skaffe slike til hele borettslaget og sendte mail til OMO forbrukerservice.

Her er svaret jeg fikk.

Vi beklager, men vi har dessverre ikke refillbokser til utsendelse.
Det er dessverre usikkert om produksjonen av refillbokser skal settes i gang igjen, men vi setter deg på venteliste. Du vil motta refillbokser i posten dersom vi skulle få det inn på lager.

Gammel 25-11-08, 14:00   #31
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Omo eller Blendabokser her også. Men her er det heller ikke viktig med estetikken, vaskerommet er i kjelleren og det er det bare jeg og mannen som ser. Når huset blir ferdig ser jeg for meg at det blir plassert inn i et skap.

Gammel 25-11-08, 15:48   #32
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Refillposene de kommer i.

Samme her
Klipper bare passe hull og doserer på "slump"

Gammel 25-11-08, 17:33   #33
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I gamle Dreamisbokser.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 17:35   #34
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I Tupperwarebeholdere for tørrmat. :råflott: (Har solgt TW)

Gammel 25-11-08, 23:54   #35
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

I originalemballasjen - i et skap. Bruker flytende vaskemiddel .

Gammel 26-11-08, 09:14   #36
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Fant noe bilder av stilige beholdere... Selv har jeg plæstic omo bokser..

Gammel 26-11-08, 12:08   #37
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Vaskemiddel til vaskemaskinen har eg i to Omo plastbokser. Pulveret til oppvaskmaskinen har eg i ein plastmugge med lokk, veldig enkelt å helle frå. Alt vaskemiddel står høgare enn minstemann rekk.

Gammel 26-11-08, 12:23   #38
Slettet bruker
Passiv

Standard

På mitt vaskerom er det som regel såpass rotete at der er det ingen som henger seg opp i at vaskemidlene står i orginalemballasjen.

Jeg har tre(!) hyller hvor hushuldningskjemikaliene står, klesvaskemidlene står oppå vaskemaskinen som regel. Også slår jeg omtrent aldri sammen strykebrettet og setter det vekk enda jeg ikke stryker utenom 17. mai og jul.

Men resten av huset er ganske ryddig som regel. :ryddig samboer:

Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 12:24   #39
Gri

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Har to plastbokser det står OMO på, men oppi er det Neutral.

Gammel 26-11-08, 12:27   #40
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I en plastboks som det står Blenda på.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.