|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna?Gleder meg til å henge opp adventsstjerna neste søndag. Kunne ikke falle meg inn å gjøre det før 1. søndag i advent, det ødelegger litt av gleden og forventningen til advent, synes jeg.
|
|
|
#62 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna?Som regel pleier jeg ikke å pynte til jul før lillejulaften, men siden vi skal reise bort i år, så tenker jeg at jeg pynter litt i løpet av desember. Det er så kjipt å komme hjem fra et julpyntet hus til ingenting.
|
|
|
|
#63 |
|
mamma til 4 gull
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Norge, et stenkast fra oslo
![]() |
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna?Ja vi reiser tidlig 3 juledag vi og blir borte til 4 januar så her blir det tildlig jul i år
|
|
|
|
#64 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna?Gleder meg til å henge opp stjerna jeg også. Elsker å pynte til jul, og nå når snøen har kommet (det gjenstår å se hvor lenge den blir liggende) så ble det straks litt julestemning ute også.
|
|
|
#66 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna?Nei, det klør jeg ikke etter. Ikke adventsstjerne og julepynt i november. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna?Og da var ny adventstake funnet på Clas Ohlson. Fant en i smijern i den stilen jeg liker, og ikke så veldig dyr. Mulig det blir en til. Sist redigert av Dronningen : 23-11-08 kl 01:20. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare meg som klør etter å henge opp julestjerna?Ja jeg gleder med veldig. Har hengt opp julegardinene, men må fint vente med resten til 29. nov. |
|
|
|
![]() |
|
|