|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags adventskalender hadde du som barn?
|
|
|
#62 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva slags adventskalender hadde du som barn?Vi hadde en pakkekalender på deling, mener jeg å huske. Men så ble det vel så mye styr at vi fikk en sjokoladekalender hver eller noe.
|
|
|
#64 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
![]() |
Sv: Hva slags adventskalender hadde du som barn?Jeg hadde sjokoladekalender, med sånne vonde sjokoladebiter. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags adventskalender hadde du som barn?Jeg hadde tysk adventskalender. Noen år laget stemoren min en adventskalender med hjemmelaget marsipan i forskjellig former pakket inn i alufolie og hengt opp på en kalender kjøpt på PWC-messen.
|
|
|
#66 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags adventskalender hadde du som barn?De første årene hadde vi dølle bildekalendere. Så grein vi oss til sånne med plastræl i, før mamma kapitulerte og ga oss sjokoladekalendere som vi spiste opp med en gang.
|
|
|
#68 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hva slags adventskalender hadde du som barn?Mamma broderte en pakkekalender til oss ungene, som vi delte. Det var litt forskjellig det vi fikk, men som oftest var det en Mars sjokolade på juleaften.
|
|
|
#69 |
|
Fortynnet
|
Samme her. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva slags adventskalender hadde du som barn?Jeg hadde pakkekalender noen år, og sjokoladekalende noen år. Det ene året jeg hadde pakkekalender pakket jeg opp (og inn) alle gavene for å se hva jeg skulle få. Jeg var ekstremt nysgjerrig før. Trenger vel ikke si at det ble litt kjedelig med resten av kalenderen?
|
|
|
#72 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags adventskalender hadde du som barn?Vi hadde en brodert pakkekalender, men en gave til hver, hver dag.
|
![]() |
|
|