Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Laptop for maks 3500 kr

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-08, 17:12   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Laptop for maks 3500 kr

Noen som kan komme med noen gode forslag på en så bra lap top som mulig for maks 3500 kr? Det kan godt være en slik ekstra liten.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 17:15   #2
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lap top for maks 3500 kr

Asus Eee.

Gammel 13-11-08, 17:18   #3
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Laptop for maks 3500 kr

Denne må jeg abbonere på. Storebror sparer for harde livet til laptop.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 17:45   #4
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Asus EEE, med linux, masse kule spill, godt batteri og til ca 2500.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 17:46   #5
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Kan også fås i rosa. rinsesse:

Gammel 13-11-08, 18:29   #6
Left
Passiv

Standard

Det kommer litt an på hva du skal bruke den til.

Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 18:36   #7
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det kommer litt an på hva du skal bruke den til.

Mest surfing.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 18:39   #8
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Mest surfing.

Hvis du skal for det meste surfe, så er det helt greit med en slik liten søt sak ja. Jeg har hatt Acer Aspire One, og den var ok den. God å skrive på også når man bare hadde vent seg til det.

Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 21:48   #9
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Vedlagte bilder
Filtype: jpg asus-eee-pink.jpg (27,1 KB, 11 visninger)
Gammel 13-11-08, 22:44   #10
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg slår også et slag for Asus Eee. Nett liten sak. Har selv en hvit 901.Perfekt til surfing og til å se film/serier.

venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 10:07   #11
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Asus:
Asus Eee 1000H: 3890,- med 10 tommer skjerm, 160GB harddisk, og Windows XP (jeg ville erstattet det med ubuntu-linux).
Asus Eee 901: 3695,- med 9 tommer skjerm, 20GB SSD (tåler røffere behandling enn vanling harddisk, ingen disk-støy, ingen vibrasjon fra disk) og linux.

Storebror sparer til maskin, han skal ha en av de over (med mindre Apple kommer med en før han er ferdig å spare (Steve har utelukket det, men det er lov å håpe)).

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 10:46   #12
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn liten pc med 10 tommer skjerm, fungerer det for skolebarn? Eller er det bedre for dem med noe større?

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-08, 10:50   #13
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Sånn liten pc med 10 tommer skjerm, fungerer det for skolebarn? Eller er det bedre for dem med noe større?

De fungerer veldig bra til skolebarn. Tastaturet er perfekt for små hender.

Gammel 16-11-08, 21:26   #14
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan en sånn passe til en 11-åring? Han vil først og fremst bruke den til lekser, surfing og spill (football manager). Noen som vet?

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 21:29   #15
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Kan en sånn passe til en 11-åring? Han vil først og fremst bruke den til lekser, surfing og spill (football manager). Noen som vet?

Tror ikke den er spesielt egnet til spill da den neppe har stor lagringsplass. Men dette er bare noe jeg antar.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 21:33   #16
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tror ikke den er spesielt egnet til spill da den neppe har stor lagringsplass. Men dette er bare noe jeg antar.

Det var nettopp det jeg var redd for. Jeg er helt amøbe på tolkning av sånne lagringsplassbetegnelser. Noen som vet?

Gammel 16-11-08, 21:42   #17
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Det var nettopp det jeg var redd for. Jeg er helt amøbe på tolkning av sånne lagringsplassbetegnelser. Noen som vet?

Flaskehalsen ift spill er grafikkortet, ikke lagringsplass. Disse nett-pcene har heller ikke DVD/CD-ROM innebygget, så det må også tas hensyn til.

Gammel 16-11-08, 21:46   #18
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Flaskehalsen ift spill er grafikkortet, ikke lagringsplass. Disse nett-pcene har heller ikke DVD/CD-ROM innebygget, så det må også tas hensyn til.

Ok. Tusen takk! Jeg skal lage min egen tråd hvor jeg spør litt mer, jeg.

Gammel 16-11-08, 22:32   #19
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Blander meg inn her jeg og...Noen som vet om det er mulig å spille sims på noen av disse små? Jeg har lyst til å kjøpe en Acer aspire one til dattera mi, men hun spiller en del sims.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 22:44   #20
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Blander meg inn her jeg og...Noen som vet om det er mulig å spille sims på noen av disse små? Jeg har lyst til å kjøpe en Acer aspire one til dattera mi, men hun spiller en del sims.

Nei, spillet er for kravstort til det.

Sitat:

Systemkrav Sims 2: PC: 800 MHz prosessor, 256 MB RAM, 3,5 GB harddisk

http://no.wikipedia.org/wiki/The_Sims_2

venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.