Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-08, 15:41   #781
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Sort,kort Moncler dynjakke med pels på hetta.
Skal se om jeg finner bilde.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 08-11-08, 15:53   #782
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Den er flott, Kokos, men husk at slike som ikke kan åpnes foran fort blir veldig varme også - og så er de et herk å ta på og av. Been there, done that...

Den har glidelås foran, det ser bare ikke sånn ut, den går litt på skrå nedover. Det er liksom et panel foran som man knepper over. Veldig kjapt og greit. Jakka er testa ut i dag og jeg ble ikke klam, bare varm og god.

Og jeg fikk levere tilbake den andre jakke, de var veldig snille i butikken, så jeg fikk tilgodelapp! Brukte den i dag og fikk med meg noen godsaker.

"Leggingsbukse" fra Vila, litt tynnere enn bukse og litt tykkere enn leggings, ganske smart.

Tunika i deilig jerseystoff fra Vila.

Cardigan i lys beigegrå med blå og lilla mønster, fra Vila.

Bedre fargegjengivelse her.

Også kjøpte jeg denne søte bestefartoppen for en hundrings (!) på B-Young, av alle plasser. Sjelden jeg finner noe der, men denne likte jeg.

minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 08-11-08 kl 17:14.
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 08-11-08, 19:44   #783
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Shoppet bort litt høstdepresjon i dag med disse tingene:

Deilig og tynn gråsort topp i ull/bomull fra Graumann

Pusegenser fra By Malene Birger

Den var helt nydelig!!!

Gammel 08-11-08, 22:49   #784
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-11-08, 13:54   #785
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Julekjole til meg

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 11-11-08, 03:45   #786
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Duckfeet til meg selv!

Gammel 12-11-08, 00:02   #787
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Dette har jeg kjøpt!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 12-11-08, 11:14   #788
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt nye jeans. I disse gikk jeg fra Mummimamma til Kate Moss på noen få sekunder Og de er lange i beina

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 12-11-08, 21:02   #789
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Yes (ble ikke jakka da som stod øverst på ønskelista, men kåpa var knallfin på!) også fikk jeg tak i brun

Gammel 12-11-08, 21:07   #790
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var fin, Snill&Grei!

Og Jålebeinet, kanskje du kan komme med litt flere detaljer hvis du virkelig har funnet en bukse med sånne egenskaper?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 13-11-08, 09:11   #791
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Og Jålebeinet, kanskje du kan komme med litt flere detaljer hvis du virkelig har funnet en bukse med sånne egenskaper?

Disse fant jeg hos Mexx.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 13-11-08, 10:21   #792
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Disse fant jeg hos Mexx.

Er det den det er vest til?
Har du et modell nr.?

Gammel 13-11-08, 10:32   #793
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Lånt denne av Cara...lurer litt på å kjøpe denne

Gammel 13-11-08, 11:41   #794
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Er det den det er vest til?
Har du et modell nr.?

Jeg tror modellnummeret er XW079. Om det er vest til aner jeg ikke. Jeg er så kort i overkroppen at vester er uaktuelt, og derfor "ser" jeg ikke slike plagg.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 13-11-08, 11:50   #795
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi jeg fortjener det

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 13-11-08, 11:57   #796
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

De var lekre, m^2!

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 13-11-08, 12:18   #797
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Fordi jeg fortjener det

De var griselekre! Jeg måtte inn og se på dem hos Lille Vinkel, men til den prisen fortjener nok ikke jeg dem akkurat nå, gitt.

Gammel 13-11-08, 14:08   #798
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Lånt denne av Cara...lurer litt på å kjøpe denne

Selve kjolen var knallfin, men jeg likte ikke paljettene på puppestellet

Gammel 13-11-08, 14:30   #799
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Fordi jeg fortjener det

Vakre.

Gammel 13-11-08, 14:32   #800
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Selve kjolen var knallfin, men jeg likte ikke paljettene på puppestellet

Egentlig er det dette partiet som igrunnen gjør hele kjolen IRL
Resten av stoffet er i ull, ganske tynt , men det faller veldig fint.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.