Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-08, 15:08   #901
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Fiskegrateng.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 10-11-08, 16:10   #902
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøttboller på Ikea....

Gammel 10-11-08, 16:19   #903
Solblomst
Passiv

Standard

Pannekaker.

Gammel 10-11-08, 16:50   #904
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Poteter, fiskepinner til småtrolla og fyllt rødspette til meg, nam nam

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv  
Gammel 10-11-08, 17:01   #905
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

I dag blir det barnas favoritt: Spaghetti og kjøttsaus.

Ema er ikke aktiv  
Gammel 10-11-08, 18:46   #906
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Pasta, kjøttboller, brokkoli og gulerot.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 10-11-08, 19:07   #907
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Vi hadde ovnsbakte småørreter med hvitløk, smør og grønnsaker. Også ris.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv  
Gammel 10-11-08, 19:36   #908
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Hjemmelaget fiskegrateng.

Gammel 10-11-08, 21:10   #909
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Wok (blomkål, brokkoli, løk, hvitløk, kål, mais, ananas, paprika, vårløk, nudler,squash, rosmarin)

Nelly er ikke aktiv  
Gammel 10-11-08, 21:13   #910
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Spaghetti og kjøttdei og Dolmeosaus, og gresk salat til. Numm!

Gammel 10-11-08, 21:17   #911
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lapskaus har vi hatt i dag.

Gammel 10-11-08, 23:11   #912
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Pitabrød med salat og løvstek hadde vi i dag, med litt fullkornsmakaroni "on the side".

Balanse er ikke aktiv  
Gammel 10-11-08, 23:15   #913
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

I dag har vi hatt Toro-middag, Madagaskargryte med pølser og svenske kjøttbullar oppi. Jeg er ingen Toro-fan og det blir lenge til neste gang vi skal ha Toro for å si det sånn. Det smakte pyton. Mannen likte den ikke, minstemann likte den ikke, jeg likte den ikke, mens snuppa syntes den var helt super. Den var virkelig ikke god altså. Anbefales ikke.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg ble også shanghaiet av seksåringen til å lage Madagaskargryte en dag vi hadde det veldig travelt og han skulle få bestemme middag. Han ble selvfølgelig lokket av pakningen, og det faktum at han liker tomatsuppe og makaroni. Jeg lagde den med kyllingfilet og litt ekstra av det ene og det andre, men den var virkelig helt grusom. Jeg liker ikke Toro-gryter i utgangspunktet, men denne var ekstra ille.
Ungen likte den ikke heller. Så dere er herved advart av meg også.

Er det skikkelig sært av meg å få veldig lyst til å prøve Madagaskar-gryte nå? Og det selv om jeg vanligvis styrer klar av Toro-mat.

rajraj er ikke aktiv  
Gammel 10-11-08, 23:46   #914
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Er det skikkelig sært av meg å få veldig lyst til å prøve Madagaskar-gryte nå? Og det selv om jeg vanligvis styrer klar av Toro-mat.

Næsj, men den var ikke veldig god altså. Jeg syns ikke den var helt ille heller, men jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen.

Gammel 11-11-08, 00:02   #915
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kassler i ostesaus med ananas og brokkoli, potetmos ved siden av.

Gammel 11-11-08, 00:06   #916
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle jeg kjenner som har prøvd Madagaskar-gryten har sagt den smaker gammelt, råttent hoppetau. Tipper den forsvinner fra hyllene innen året er omme. Har ikke smakt den selv, og kommer ikke til å gjøre det (frivillig) heller.

I morgen får vi 4 kg rådyrkjøtt, så jeg skal fylle fryseren! Men det blir nok chili con carne i morgen.

Gammel 11-11-08, 00:11   #917
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har prøvd Madagaskargryte. Selv om jeg ikke liker Toro er jeg helt uhelbredelig nysgjerrig på å prøve nye ting.

Madagaskargryte var skikkelig kvalmt. Klissete pastafigurer i en tykk tomatsuppeguffe. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde valgt at Madagaskargryte og Spaghetti Rimini og det sier sitt.

Ungene elsket det.

Til middag i dag hadde vi stekt fisk, sommerkoteletter, maiskolber og ris. Hvis noen lurer på kombinasjonen så var det et resultat av min rydding i fryseboksen. 2 fileter med fisk og 2 sommerkoteletter som måtte brukes.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 11-11-08, 00:13   #918
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker Toro-gryter jeg, Bali kyllinggryte for eksempel, men Madagaskar var virkelig ikke god.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 11-11-08, 09:20   #919
Skvetten
Passiv

Standard

I dag gleder jeg meg neste til middag allerede. Litt usunt må man også ha og i dag flesker jeg til.
Biff, brokkoli og aldri så lite pommes frites.

Gammel 11-11-08, 10:09   #920
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Madagaskargryte er ikke mat....Uff og uff.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.