|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Diamantar og kirsebær
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
![]() |
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?
Det smaker faktisk veldig godt, tyskprodusert og gode greier : overrasket: |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp, jeg måtte fylle på litt i dag, for det ser ut til at lageret har krympet på mystisk halloween-vis. Uhuu!
![]() |
#83 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Jeg synes også mye av Nille-snopet er godt. De har jo dessuten masse Freia- og Nidar-snop, ikke bare jallamerker.
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Innpakka ala karameller kjærligheter etc. veldig "nille" fullt av skummle e stoffer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Jeg lager ferdig små poser jeg, jeg liker ikke at ungene eller jeg for den saks skyld skal grafse oppi en skål med smågodt.
![]() |
#86 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?I år blir det Nillegodt, tidligere år har jeg laget små godteposer.
![]() |
#87 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Jeg pleier å ta på kappe og maske og gjemme meg bak en busk. Når de intetanende barna kommer ned mot døra vår, hopper jeg fram og sier, med skummel stemme: "Her spiser vi barn". Når de har kommet seg av sjokket får de et eller annet småtteri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Absolute Beginner
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
nygift
|
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Jeg har kjøpt inn innpakket godis, fruktkarameller, tyggiser og biscids.
![]() |
#90 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Kjøpte pakninger med Ballerinakjeks. Tror det ligger to kjeks inn i hver forpakning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Glad
|
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Pleier å kjøpe en pose med små Dumlesjokolader. Så håper jeg det ikke kommer noen barn slik at jeg kan spise opp alt selv.
![]() |
#94 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Vi har bakt muffins i dag, og tre av dei er allereie delt ut som knask eller knep-godteri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Det ble Dumle-kjærligheter og småsjokolader.
![]() |
![]() |
#96 |
ræv med ører
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Nille-godt og småsjokolader. Jeg er litt sær på at alt skal være innpakket, og ikke "løst" uten papir rundt.
![]() |
#98 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Dumle og sånne sukkertøy-kjeder. Stort sett veldig søte og høflige barn. de beste var tre gutter på 11-12 år som hadde lagd sang de fremførte. Flinke var de og. De fikk to hver, jeg er nemlig lettrørt til tusen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Dumle.
![]() |
#100 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Kjærligheter og drops som er innpakket. Alt fra en Halloweenpose fra Nille. Ser ut som jeg har igjen til neste år også.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 31-10-08 kl 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|