|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prater dere på kino?
Hæ? Da har du jo ikke lest innleggene skikkelig. Jeg har jo gjentatte ganger påpekt at jeg mener høylytt prating, ikke småhvisking i ny og ne.
![]() |
#62 |
Bedreviter
|
Hvis de gjør det mange ganger og på en slik måte at vi rundt hører, så synes jeg det er en uting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Prater dere på kino?Jeg kan forøvrig gå på kino både med iset og divine for jeg snakker ikke under filmer. Men jeg irriterer meg heller ikke over småhvisking, så jeg kan jo ta ansvaret for å roe ned gemyttene
![]() |
#64 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Prater dere på kino?Jeg irriterer meg heller ikke over småhvisking i ny og ne, så lenge det ikke er noen foran eller bak meg som sitter og hvisker HELE tiden. Men jeg har vært på så mange filmer der folk har pratet høyt under hele filmen, at jeg lurer på hva slike folk tenker, om de i det hele tatt skjønner at de plager folk eller om de bare driter i det.
![]() |
#65 |
flisespikker
|
Veldig enig. Hvis man har sterkt behov for å kommentere filmer mens man ser dem, synes jeg man bør gjøre det et sted der man ikke forstyrrer andre. Naturligvis er det i praksis dessverre slik at man er nødt til å regne med at noen i salen snakker/hvisker/SMS-er (og det er en viktig grunn til at vi ser flere og flere filmer hjemme i stedet for på kino), men i prinsippet synes jeg man skal vise hensyn når man er i en offentlig sammenheng, og ikke forstyrre folk rundt seg.
![]() |
#66 |
flisespikker
|
Da kan vi tromme sammen en gjeng sånne som deg, og så kan dere være buffersone mellom Iset, Divine og meg på den ene siden, og rajraj og resten av publikum på den andre.
![]() |
#67 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Prater dere på kino?Jeg er enig med røkla. Hjemme kan man bråke så mye man vil, på kino er man stille.
![]() |
#68 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Prater dere på kino?Gleder meg til vi får hus neste år og kan installere hjemmekino.
![]() |
#70 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Prater dere på kino?Jeg er no like nazi som Divine.
![]() |
#71 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Prater dere på kino?Jo også måtte jeg hviske selv engang til han jeg hadde med, sa at vist det ble for ille så kunne vi gå. Hadde med en fjortis selv og kompisen hans. De satt som to små engler og sa ikke det pip. Skvatt litt gjorde dem ja.
![]() |
#73 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Prater dere på kino?Jeg er litt pysete når det gjelder å be folk om å være stille på kino, etter en ubehagelig opplevelse jeg hadde for et par år siden. Da satt det et par mannfolk litt lenger borte fra oss og pratet høyt og snakket i telefonen under hele filmen. Jeg lente meg bort og spurte dem i en noenlunde høflig tone om de kunne dempe seg. Han ene ble rasende og ba meg holde kjeft, og da jeg kom ut av salen etterpå stod han ene og så ut som om han ventet på meg og skulle ta meg eller noe.
![]() |
#74 |
Opp og ned
|
Da tror jeg han hadde fått veskedeng av meg. Noen ganger kommer raseriet mitt til nytte.
![]() |
#75 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Prater dere på kino?Jeg ble ordentlig sur på mannen en gang. Han kjøpte seg baconsnacks, men behersket ikke kinotyggemetoden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Ja.
![]() |
![]() |
#77 |
Mother of Dragons
|
![]() |
#79 |
frakoblet
|
Alt er relativt. Om man hvisker en gang, lavt er det jo milevis fra å tiske og hviske under hele filmen. Og da kan du ikke påstå at problemet ligger hos den som reagerer på det.
![]() |
#80 |
Passiv
|
![]() Sv: Prater dere på kino?Det finnes jo stille vogner i NSB, kanskje vi kan tjene oss søkkrike på stille kinoer? |
![]() |
![]() |
|
|