Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Prater dere på kino?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-08, 10:40   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prater dere på kino?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Er det ikke? I de første innleggene dine så virket det sånn iallefall. Og Divine mener jo iallefall at man ikke skal snakke i det hele tatt. Og da syns jeg egentlig at man like greit kan se film hjemme

Hæ? Da har du jo ikke lest innleggene skikkelig. Jeg har jo gjentatte ganger påpekt at jeg mener høylytt prating, ikke småhvisking i ny og ne.

Gammel 31-10-08, 10:41   #62
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

De skal absolutt få slippe å lide. Men om man reagerer på at noen legger hodene tett sammen og veksler et par ord veldig lavt, så tror jeg kanskje problemet ligger hos den som henger seg opp i det, framfor den som hvisker.

Hvis de gjør det mange ganger og på en slik måte at vi rundt hører, så synes jeg det er en uting.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 10:44   #63
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan forøvrig gå på kino både med iset og divine for jeg snakker ikke under filmer. Men jeg irriterer meg heller ikke over småhvisking, så jeg kan jo ta ansvaret for å roe ned gemyttene

Gammel 31-10-08, 10:46   #64
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg irriterer meg heller ikke over småhvisking i ny og ne, så lenge det ikke er noen foran eller bak meg som sitter og hvisker HELE tiden. Men jeg har vært på så mange filmer der folk har pratet høyt under hele filmen, at jeg lurer på hva slike folk tenker, om de i det hele tatt skjønner at de plager folk eller om de bare driter i det.

Gammel 31-10-08, 10:48   #65
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg mener at de som har behov for å snakke under filmen, ikke er sosialt modne nok til å gå på kino, og at DE heller burde holde seg hjemme.

Veldig enig. Hvis man har sterkt behov for å kommentere filmer mens man ser dem, synes jeg man bør gjøre det et sted der man ikke forstyrrer andre. Naturligvis er det i praksis dessverre slik at man er nødt til å regne med at noen i salen snakker/hvisker/SMS-er (og det er en viktig grunn til at vi ser flere og flere filmer hjemme i stedet for på kino), men i prinsippet synes jeg man skal vise hensyn når man er i en offentlig sammenheng, og ikke forstyrre folk rundt seg.

Gammel 31-10-08, 10:49   #66
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg kan forøvrig gå på kino både med iset og divine for jeg snakker ikke under filmer. Men jeg irriterer meg heller ikke over småhvisking, så jeg kan jo ta ansvaret for å roe ned gemyttene

Da kan vi tromme sammen en gjeng sånne som deg, og så kan dere være buffersone mellom Iset, Divine og meg på den ene siden, og rajraj og resten av publikum på den andre.

Gammel 31-10-08, 10:49   #67
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er enig med røkla. Hjemme kan man bråke så mye man vil, på kino er man stille.

Jeg ble sittende ved siden av ei forsamling blinde på teater en gang, forresten. De prata en del, men det ville kanskje vært en smule trangsynt å bli sint på grunn av det.

Gammel 31-10-08, 10:50   #68
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Gleder meg til vi får hus neste år og kan installere hjemmekino.

Gammel 31-10-08, 10:51   #69
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Men om jeg gjør det så hvisker jeg så utrolig stille at jeg kan ikke tro noen kan bli irritert over dette, bortsett fra den jeg hvisker til selvsagt.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 10:51   #70
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg er no like nazi som Divine.

Sist jeg var på kino og så på fritt vilt 2 så satt det to fjortiser bak og pratet høyt og gapskrattet, mens de imellomtiden all pratingen satt og fniste som fjortiser gjør. Holdt på å gå ut av mitt eget gode skinn.
Skulle akkurat reise meg og be de om å enten holde kjeft eller gå hjem, men han ved siden av kom meg i forkjøpet. Han sa akkurat det jeg hadde tenkt og ja tenk, jeg ble nesten litt forelska.

Gammel 31-10-08, 10:53   #71
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jo også måtte jeg hviske selv engang til han jeg hadde med, sa at vist det ble for ille så kunne vi gå. Hadde med en fjortis selv og kompisen hans. De satt som to små engler og sa ikke det pip. Skvatt litt gjorde dem ja.

Gammel 31-10-08, 10:53   #72
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også gitt beskjed til tytekopper. og hormonell.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 10:56   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg er litt pysete når det gjelder å be folk om å være stille på kino, etter en ubehagelig opplevelse jeg hadde for et par år siden. Da satt det et par mannfolk litt lenger borte fra oss og pratet høyt og snakket i telefonen under hele filmen. Jeg lente meg bort og spurte dem i en noenlunde høflig tone om de kunne dempe seg. Han ene ble rasende og ba meg holde kjeft, og da jeg kom ut av salen etterpå stod han ene og så ut som om han ventet på meg og skulle ta meg eller noe.
Han gikk etter oss litt, men så stoppet han. Jeg holdt på å tisse i buksa.

Gammel 31-10-08, 10:59   #74
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er litt pysete når det gjelder å be folk om å være stille på kino, etter en ubehagelig opplevelse jeg hadde for et par år siden. Da satt det et par mannfolk litt lenger borte fra oss og pratet høyt og snakket i telefonen under hele filmen. Jeg lente meg bort og spurte dem i en noenlunde høflig tone om de kunne dempe seg. Han ene ble rasende og ba meg holde kjeft, og da jeg kom ut av salen etterpå stod han ene og så ut som om han ventet på meg og skulle ta meg eller noe.

Da tror jeg han hadde fått veskedeng av meg. Noen ganger kommer raseriet mitt til nytte.

Gammel 31-10-08, 11:07   #75
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ble ordentlig sur på mannen en gang. Han kjøpte seg baconsnacks, men behersket ikke kinotyggemetoden. *Rasle rasle - knask -knas, knas knas.* Det er ikke slik man spiser på kino!

Det er en grunn til at Frøken propell ikke var på kino før hun var fire år også.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 11:07   #76
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg irriterer meg heller ikke over småhvisking i ny og ne, så lenge det ikke er noen foran eller bak meg som sitter og hvisker HELE tiden. Men jeg har vært på så mange filmer der folk har pratet høyt under hele filmen, at jeg lurer på hva slike folk tenker, om de i det hele tatt skjønner at de plager folk eller om de bare driter i det.

Ja.
En og annen kommentar, greit.
Hele tiden - ikke så greit.
Det er noe med at man ha betalt seg inn for å se en film, og da synes jeg de som har lyst til å følge med skal respekteres.

Gammel 31-10-08, 11:29   #77
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han ene ble rasende og ba meg holde kjeft, og da jeg kom ut av salen etterpå stod han ene og så ut som om han ventet på meg og skulle ta meg eller noe.

HVA? Da hadde jeg blitt rasende altså og gått bort til ham. Om man ikke er mann nok til å takle at man får saklig tilbakemeldinger, så får man holde seg hjemme.

Gammel 31-10-08, 11:32   #78
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Argh, jeg er skikkelig langsint av meg, og nå husket jeg plutselig denne episoden.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 11:44   #79
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

De skal absolutt få slippe å lide. Men om man reagerer på at noen legger hodene tett sammen og veksler et par ord veldig lavt, så tror jeg kanskje problemet ligger hos den som henger seg opp i det, framfor den som hvisker.

Alt er relativt. Om man hvisker en gang, lavt er det jo milevis fra å tiske og hviske under hele filmen. Og da kan du ikke påstå at problemet ligger hos den som reagerer på det.

Gammel 31-10-08, 11:47   #80
Albertine
Passiv

Standard

Det finnes jo stille vogner i NSB, kanskje vi kan tjene oss søkkrike på stille kinoer?

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.