|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
godt brukt
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Ja. Vi feirer. Dvs. det er mannen som har innført dette. Han kommer fra en familie som er svært glad i bursdager. Så her er det fellesfrokost med lys, rundstykker osv. før arbeid/barnehage. Om ettermiddagen er det kaker og våre foreldre/søsken kommer. Koselig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Jeg har ikke feiret bursdagen min siden jeg ble 18, tror jeg. Kanskje en gang? Jeg har bursdag i julen, på en utpreget familiebesøkdag. Svigerfamilien har en tendens til å glemme at jeg har bursdag da og invitere til et eller annet, så da dropper vi å feire meg og går dit i stedet. Greit nok egentlig, er ikke så opptatt av å få feiret bursdagen.
![]() |
#44 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Poden, gubben og jeg har alle bursdag i løpet av 3 uker. Særlig familien til gubben er opptatt av å samles og feire, så vi har et felles familieselskap for gubben og meg. Det er en stund siden jeg har invitert venner.
![]() |
![]() |
#45 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Feire og feire, men jeg synes det er viktig for barn å markere andres bursdag og feire andre. Da er det viktig at jeg også "feires". Men det er med måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|