Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg ble forvist fra fellesskapet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-06, 19:30   #21
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg ble forvist fra fellesskapet

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Selvsagt. Du må dog bringe din egen tørrfisk.

Huff jeg har ikke tørrfisk. Hva med tørket reinsdyrhjerte??

Gammel 25-11-06, 19:32   #22
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

:misunnelig:

Gammel 25-11-06, 19:32   #23
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Ja takk! :henter kåpen:

Gammel 25-11-06, 19:33   #24
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En positiv ting kom jo utav det; Vi skulle nemlig akkurat til å starte på middagslagingen. Jeg slapp.

Gammel 25-11-06, 19:42   #25
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Really?

Jepp. Hvitløk lukter digg. Jeg blir sulten og får lyst på hvitløksmat når jeg kjenner hvitløksånde.

Gammel 25-11-06, 19:51   #26
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En positiv ting kom jo utav det; Vi skulle nemlig akkurat til å starte på middagslagingen. Jeg slapp.

Aha! Lurt tips! :ide:

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 20:50   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tørrfisk er spisendes - men for å si det slik, katta liker det bedre enn meg...

Gammel 25-11-06, 20:51   #28
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Åh jeg får sånne barndomsminner av denne tråden! Sittende med en diger tørrfisk på fanget, rev og slet i disse bitene og gumlet det i meg

Gammel 25-11-06, 21:09   #29
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Jeg også. Har vært på tørrfiskslang som barn
Veldig lite barn altså, såkalt småkriminell

Gammel 25-11-06, 22:18   #30
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ubehandlet tørrfisk er da bikkjemat. What are you - a bitch?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 22:21   #31
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Våre hunder fikk det, og tørrfisken ble bært i klype innendørs av meg (bleoppbevart ute ja pga lukt)
Reine stinkbomben jo

Jeg som er sørfra kunne virkelig aldri tenkt meg og spist dette selv.. ugghh

Gammel 25-11-06, 22:22   #32
malena

malena sin avatar

Standard

:knurr:

Gammel 25-11-06, 22:27   #33
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Men det skal være veldig sunt.
Hundene elsker det. (ikke jeg)

Gammel 26-11-06, 15:15   #34
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tørrfisk er jo nydelig. Du får komme til meg med tørrfisken din neste gang, Safran. (Og du må gjerne ta med deg whiskyen også. )

Gammel 26-11-06, 15:23   #35
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Tørrfisk er jo nydelig. Du får komme til meg med tørrfisken din neste gang, Safran. (Og du må gjerne ta med deg whiskyen også. )

Da må jeg bare få tak i mer av begge deler først. Tomt.

Nå sitter jeg og spiser noe annet godt: Gamalost!

Gammel 26-11-06, 18:28   #36
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

… med beskjed om å gå og skjenke oppi whisky med masse røykearoma. Bare fordi jeg spiste litt tørrfisk?

Ikke mye å skryte av - det fellesskapet der.

Deler gjerne en stor "råskjæring" med deg! *får vann i munnen*
(Vi tar vel en kald øl (Mack selvfølgelig) til???)

Gammel 26-11-06, 18:31   #37
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Tørrfisk er spisendes - men for å si det slik, katta liker det bedre enn meg...

Grillet tørrfisk er enda bedre. :sikle:

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Våre hunder fikk det, og tørrfisken ble bært i klype innendørs av meg (bleoppbevart ute ja pga lukt)
Reine stinkbomben jo

Jeg som er sørfra kunne virkelig aldri tenkt meg og spist dette selv.. ugghh

Du skal aldri lukte på mat for å bedømme om du liker det. Det er slikt treåringer gjør.
Du som er "nordnorsk" søring skal bare spise i vei. Du liker det!

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 19:29   #38
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Tørrfisk er super digg Jeg spiser min med smør på!

Gammel 26-11-06, 19:35   #39
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enhver beskjed om å drikke whisky med røykaroma mottas med største takknemlighet her. Uansett hva grunnen måtte være

Gammel 26-11-06, 19:41   #40
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Ikke mye å skryte av - det fellesskapet der.

Deler gjerne en stor "råskjæring" med deg! *får vann i munnen*
(Vi tar vel en kald øl (Mack selvfølgelig) til???)

Klart det!

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Enhver beskjed om å drikke whisky med røykaroma mottas med største takknemlighet her. Uansett hva grunnen måtte være

Det har du rett i.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.