Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-06, 16:25   #101
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg syntes Crocs var stygt, jeg synes fortsatt de er stygge og uansett hvor moderne de er, eller hvor gode de er, så kommer de aldri, aldri inn i et av mine 3 velfylte sko-skap.

Helt enig.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 18:18   #102
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Selv om jeg kjøper rimelige klær, så kjøper jeg aldri et plagg jeg ikke trenger.
Kjøper ikke klær når jeg ikke har behov for det, verken til oss eller ungene.

Her prøves det skikkelige i butikken, og vurderes nøye, om den buksen kostet 1000 eller 30 kroner, så kjøper jeg den ikke hvis den ikke var fin, sitter fint på kroppen og jeg liker den veldig godt og dermed brukes til den er slitt.

Nå er jo ikke skapet mitt overfyllt heller da.
Men det er matchende klær som jeg kler, og klærne fyller ikke opp skapet engang.
Så her vaskes det relativt ofte.
Hehe...

Men ja, det er mange som kjøper klær de egentlig ikke trenger, også sko, som bare blir bruket 1-10 ganger og så er de lei, eller får seg noe nytt igjen.
Dette ser jeg også hos de som handler dyre klær.

Søsteren min er shoppohollick.
Hadde jeg vært i samme størrelse som henne, så hadde jeg hatt flere overfylte skap med klær etter henne.
Hun blir fort lei, og har både dyre og billige klær-
Veldig fornøyd i en mnd tid, så er det noe nytt som frister.

Tragisk.

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 18:25   #103
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Imorgen er det sånn "handlefri" dag

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 19:30   #104
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syntes Crocs var stygt, jeg synes fortsatt de er stygge og uansett hvor moderne de er, eller hvor gode de er, så kommer de aldri, aldri inn i et av mine 3 velfylte sko-skap.

Helt enig

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 17:04   #105
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Og akkurat i dag hadde jeg tid til å stikke ut for å handle - klær til meg selv for ganske mye penger (men så er det ikke ofte da...), sportsutstyr til ungene...

Så selv om jeg er veldig enig i at samfunnet burde slutte å overforbruke slik vi gjør, så klarte ikke jeg engang å holde "hviledagen" hellig.

Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 17:17   #106
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Og akkurat i dag hadde jeg tid til å stikke ut for å handle - klær til meg selv for ganske mye penger (men så er det ikke ofte da...), sportsutstyr til ungene...

Så selv om jeg er veldig enig i at samfunnet burde slutte å overforbruke slik vi gjør, så klarte ikke jeg engang å holde "hviledagen" hellig.

Lørdag er shoppingdag
Søndag er hviledag

Gammel 25-11-06, 17:40   #107
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

He he, as if. Her skal det være toårsdag i morgen, så det kan du bare glemme.

Gammel 25-11-06, 17:41   #108
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Lørdag er shoppingdag
Søndag er hviledag

Her er både lørdag og søndag shoppingdag. :shopoholiker:

Sist redigert av Majsa : 25-11-06 kl 21:09.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 21:44   #109
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stemmer. Jeg jobbet overtid i stedet.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 22:19   #110
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har shoppet jeg ...mat og en bursdagsgave som skal gis bort imorgen.
Og så tollet jeg ut en pakke fra FolkArt i dag da.

Gammel 25-11-06, 22:25   #111
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj, flaks. Denne lørdagen har jeg faktisk ikke handlet noe som helst

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 22:25   #112
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har shoppet jeg ...mat og en bursdagsgave som skal gis bort imorgen.
Og så tollet jeg ut en pakke fra FolkArt i dag da.

:løper over til shopping-tråden:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.