|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
What?!
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Tønsberg
![]() |
![]() Sv: Noen som har lest "Bort med den dagen da Jón ble født"?
![]() |
![]() |
#63 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen som har lest "Bort med den dagen da Jón ble født"?Da er det offesielt avklart at "Bort med den dagen da Jón ble født" er FPs vandrebok. Jeg er svært glad for at det ble akkurat den boken, og at den forhåpentligvis skal vandre leeeenge nå.
![]() |
#67 |
*_*
|
Apekatter tør, selvsagt (på en god dag), men det kan bli en stund til. Denne apekatten må nemlig haste hjem (til den tvilsomme adressen) og hente den bittelille apekatten i barnehagen for tiden. Jeg foreslår kaffe og bokprat på et mer passende tidspunkt (lenger fram i tid, da altså).
![]() |
![]() |
#68 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#69 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
*_*
|
![]() Sv: Noen som har lest "Bort med den dagen da Jón ble født"?Fikk den i posten i dag, aC. Takker og bukker. Skal jeg vie noen dyrebare timer av helga mi på å lese. Skjelver av spenning.
![]() |
![]() |
#72 |
*_*
|
Det skulle forresten stå "Jeg skal" ikke "Skal jeg". :spikker:
![]() |
![]() |
#73 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Noen som har lest "Bort med den dagen da Jón ble født"?JEg tror det er meo etter meg, så om du sender meg adresse så kommer boka etterhvert(Må jo få den først |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
*_*
|
![]() Sv: Noen som har lest "Bort med den dagen da Jón ble født"?Ok, da har jeg lest den også. Jeg synes vel kort fortalt at det var noe pretensiøst drit fra perm til perm, men her er min tolkning:
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Sv: Noen som har lest "Bort med den dagen da Jón ble født"?Heyhey! Du tolket fryktelig mye mer enn meg, jeg gikk bare ut i fra at han trippet når han skrev den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen som har lest "Bort med den dagen da Jón ble født"?rajraj! Du gjorde boken mer forståelig for meg! Jeg så ikke alle de tingene. Takk!
![]() |
|
|