Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Mamma hørte ikke på meg

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-08, 18:07   #21
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mamma hørte ikke på meg

Mye mulig den er ny i år, ja. Har aldri hatt Bergans før. Men måtte trå til med en fleecejakke i orange også, da. Fargen var så lekker at jeg ikke klarte å la være.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 18:40   #22
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Lekker!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 18:49   #23
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Fine jakker begge to.

Og det var virkelig mammaen sin, det ja.

Gammel 25-09-08, 18:50   #24
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Ååååå- ei jeg jobber sammen med har den brune Bergansjakka. Jeg har vært misunnelig på henne siden jeg så den, og nå er jeg misunnelig på deg også!!
Snille mamma'n din, da!

Gammel 25-09-08, 19:09   #25
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Åhh den var FIN!!!
Heldige deg, virkelig snill mamma du har. Den kommer du til å bli veldig glad i.
Personlig liker jeg kun akkurat slike trekvart lange selv (og har bare det på vinteren)

Gammel 25-09-08, 19:13   #26
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempelekker jakke, Fibi! Den orange var også fin.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 19:33   #27
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Den var kjempefin.
Snill mamma du har.

Gammel 25-09-08, 19:36   #28
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jøss, så fin jakke!
Så grei mamma!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 20:51   #29
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjempefin! Er det sånn softshell-stoff liksom? Som 71 grader nord-jakkene, bare lange? Nå ønsker jeg meg sånn jakke.

Og du er kjempeheldig som har en sånn mor!

Gammel 25-09-08, 20:54   #30
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Nais!!

Gammel 26-09-08, 15:19   #31
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snille mammaen din!

Gammel 26-09-08, 15:29   #32
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Ååå den var fiin!

Gratulerer med ny jakke. Av og til er det kjekt med mødre som ikke hører.

Den var rålekker, Fibi!

Gammel 26-09-08, 15:37   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun er litt min og, mammaen din. Sant?

Jakken er råkul!! Og den fortjente du virkelig nå.

Gammel 26-09-08, 17:48   #34
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Klart hun er litt din også. Min, din, Krystall sin, og søsteren min sin.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 17:57   #35
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Åhhhhhhh

Gammel 26-09-08, 18:33   #36
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Det var ei veldig fin jakke, og så snill mamma! Jammen godt at ho ikkje høyrte på deg i den saken.

Gammel 26-09-08, 18:54   #37
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, snille mamman din! Så heldig du er!

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Ååååå- ei jeg jobber sammen med har den brune Bergansjakka. Jeg har vært misunnelig på henne siden jeg så den, og nå er jeg misunnelig på deg også!!

Å ja, den er så fin! Den brune boblekåpen som de hadde i fjor var matt, var den ikke? Jeg så på dem som er i år, og de var veldig blanke i stoffet.

Gammel 26-09-08, 19:37   #38
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjempefine begge to!

Gammel 26-09-08, 19:44   #39
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Den var kjempefin! Så snill mamma du har! Er det en høstjakke eller holder den til kallere dager og?

Fleecejakken var kul den og!

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 19:45   #40
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Forresten, hvorfor brukte du ikke brudekjolen? Giftet du deg ikke? :nysjerrigper:

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.