Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klær fra Kappahl

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 11:52   #41
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær fra Kappahl

Butikken finnes på mitt nærsenter så det hender jeg er innom. Noen ganger finner jeg noe jeg liker, andre ganger ikke. Sist (i sommer) kjøpte jeg en dongericapri som egentlig var litt kjerring, men når jeg tok bort det marineinspirerte beltet som han med så ble den bra. Jeg fikk nemlig så snygg hekk i den.

Ellers liker jeg mye på HM og litt rundt om kring.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 12:05   #42
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Har eit par toppar fra Kappahl, men er ikkje mine favorittar nei så sjeldan eg er innom den butikken.
Her går det for det meste i HM og Vero Moda.

Gammel 26-09-08, 12:12   #43
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Det er ikke alt jeg liker der men finner faktisk en del fint.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 12:12   #44
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler ikke på KappAhl. :ærlig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 12:28   #45
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har hatt samme opplevinga som hovedinnleggar her og fikk samme -følelsen. Basisplagg handle eg der, men ikkje noko anna.

Forøvrig 32 år.

Gammel 26-09-08, 12:31   #46
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk følelsen i sommer da en dame på 60+ hadde samme badedrakt som meg.

Gammel 26-09-08, 12:36   #47
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg finner noen plagg på KappAhl en gang iblant, men veldig mange av klærne er både kjerringaktige, uformelige og for store til meg. Det hindrer meg selvsagt ikke å følge med for å holde oversikten. Fordelen med å handle på butikker som veldig mange tror er kjerringaktige, er jo at man slipper å møte jevnaldrende med de samme klærne.

Hilsen Elinblu (for øyeblikket iført et Indiska-skjørt som ei damer i 60-åra var så begeistret for at hun har stoppet meg på gata for å spørre hvor det var kjøpt )

Gammel 26-09-08, 12:38   #48
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg handler ikke på Kappahl, verken til meg eller ungene. Eller, jeg kjøpte en paraply for noen uker siden, og den var ødelagt før jeg hadde gått de to kilometerne hjem fra byen. :deler:

Gammel 26-09-08, 12:38   #49
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg finner aldri noe på Kappahl. Klærne er fine nok de, men finner aldri noe med en fasong som passer meg. Buksene er for høye i livet, blant annet.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 12:39   #50
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg fikk følelsen i sommer da en dame på 60+ hadde samme badedrakt som meg.

Den er fra Lindex, btw.

Gammel 26-09-08, 12:41   #51
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg handler ikke på KappAhl, men mest fordi passformen er helt feil for meg. Det er det samme med Neste Stopp, de kan ha fine klær, men de sitter ikke riktig på meg.

Jeg handler mest på HM og BikBok, ellers går det i third-hand retroklær eller merkeklær fra snobbebutikken her i byen.

Gammel 26-09-08, 12:42   #52
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde forresten sikkert handlet på helt andre butikker, i alle fall av og til, om jeg veide 15 kg mindre og hadde penger. Klærne på Vero Moda etc satt ikke engang fint den gangen jeg veide 50 kg.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 12:57   #53
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Klær fra Kappahl

Jeg handler ikke på KappAhl, verken til meg eller ungene eller mannen.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 12:57   #54
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har topper og sokker fra KappAhl. Det er det hele. Ikke fordi jeg synes butikken er kjerring, men jeg må ha store størrelser, og passformen er TOTALT feil. Bukser fra XLNT er f.eks. en stor vits.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 13:08   #55
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hender jeg rusler innom for å se om det er noe spennende, men som regel blir det ingenting. Det er mye rare og voldsomme mønstre og snåle fasonger - kanskje det er det som er litt kjerringaktig fakstisk.
Har noen klær til jentene derfra og de er ganske fine.

Gammel 26-09-08, 13:39   #56
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjøper flotte bodyer der til guttungen.

Ellers syns jeg kvaliteten på klærne til dame er elendig (men der er en del fint. Scanner jo en del )

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 17:57   #57
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

.....

Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 17:15.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 18:06   #58
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

KappAhl er en av de få stedene jeg finner strømpebukser og bukser som passer til min litt for store kropp. Og jeg har regntøyet der til begge gutta (som halve barnehagen også har). Og jeg finner en del fint til sambo der også. Jeg skjønner hva som menes med kjerring, men det er fine ting innimellom. Eller kanskje jeg har blitt kjerring uten å legge merke til det?

H&M blir jeg bare trist av å handle på - ikke mye å finne for meg der. Lindex har imidlertid sine gode sider, synes jeg. Men var jeg rik, så hadde det bare vært NoaNoa som gjaldt, ispedd litt NesteStopp.

Gammel 26-09-08, 19:50   #59
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Klær fra Kappahl

Jeg handler ikke på KappAhl, ikke svigemor eller...

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 19:53   #60
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sjelden, men det hender jeg finner et og annet plagg jeg liker der. Har handlet litt undertøy der, da de faktisk har noe kvalitetsundertøy til store pupper.

Mamma er kjærring, og handler veldig mye på KappAhl.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.