|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Klær fra KappahlButikken finnes på mitt nærsenter så det hender jeg er innom. Noen ganger finner jeg noe jeg liker, andre ganger ikke. Sist (i sommer) kjøpte jeg en dongericapri som egentlig var litt kjerring, men når jeg tok bort det marineinspirerte beltet som han med så ble den bra. Jeg fikk nemlig så snygg hekk i den.
![]() |
#43 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær fra KappahlDet er ikke alt jeg liker der men finner faktisk en del fint.
![]() |
#45 |
Ferdiglada
![]() Sv: Klær fra KappahlEg har hatt samme opplevinga som hovedinnleggar her og fikk samme
![]() |
![]() |
#47 |
intro
|
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg finner noen plagg på KappAhl en gang iblant, men veldig mange av klærne er både kjerringaktige, uformelige og for store til meg. Det hindrer meg selvsagt ikke å følge med for å holde oversikten. Fordelen med å handle på butikker som veldig mange tror er kjerringaktige, er jo at man slipper å møte jevnaldrende med de samme klærne.
![]() |
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg handler ikke på Kappahl, verken til meg eller ungene. Eller, jeg kjøpte en paraply for noen uker siden, og den var ødelagt før jeg hadde gått de to kilometerne hjem fra byen. :deler:
![]() |
#49 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg finner aldri noe på Kappahl. Klærne er fine nok de, men finner aldri noe med en fasong som passer meg. Buksene er for høye i livet, blant annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg handler ikke på KappAhl, men mest fordi passformen er helt feil for meg. Det er det samme med Neste Stopp, de kan ha fine klær, men de sitter ikke riktig på meg.
![]() |
#52 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg hadde forresten sikkert handlet på helt andre butikker, i alle fall av og til, om jeg veide 15 kg mindre og hadde penger. Klærne på Vero Moda etc satt ikke engang fint den gangen jeg veide 50 kg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Klær fra KappahlJeg handler ikke på KappAhl, verken til meg eller ungene eller mannen.
![]() |
#54 |
Textrovert
|
![]() Sv: Klær fra KappahlJeg har topper og sokker fra KappAhl. Det er det hele. Ikke fordi jeg synes butikken er kjerring, men jeg må ha store størrelser, og passformen er TOTALT feil. Bukser fra XLNT er f.eks. en stor vits.
![]() |
#55 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær fra KappahlHender jeg rusler innom for å se om det er noe spennende, men som regel blir det ingenting. Det er mye rare og voldsomme mønstre og snåle fasonger - kanskje det er det som er litt kjerringaktig fakstisk.
![]() |
#57 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Klær fra Kappahl..... Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Klær fra KappahlKappAhl er en av de få stedene jeg finner strømpebukser og bukser som passer til min litt for store kropp. Og jeg har regntøyet der til begge gutta (som halve barnehagen også har). Og jeg finner en del fint til sambo der også. Jeg skjønner hva som menes med kjerring, men det er fine ting innimellom. Eller kanskje jeg har blitt kjerring uten å legge merke til det?
![]() |
#59 |
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Klær fra KappahlJeg handler ikke på KappAhl, ikke svigemor eller... |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Einsam
|
![]() Sv: Klær fra KappahlSjelden, men det hender jeg finner et og annet plagg jeg liker der. Har handlet litt undertøy der, da de faktisk har noe kvalitetsundertøy til store pupper. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|