Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva sier dette om meg som mor da?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-08, 23:47   #61
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva sier dette om meg som mor da?

De få gangene jeg har ringt barnehagen sier jeg at jeg er moren til mitt eldste barn....som er ferdig med videregående.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 00:39   #62
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 24-09-08, 07:37   #63
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nuta, her.

Jeg har også opplevd et par ganger og få jernteppe når jeg skal taste koden på kortet mitt i butikken, det er flaut det.

Det har jeg opplevd også. Lørdagshandel, og fullstendig blokkade i toppetasjen. Har nå heldigvis kommet på det etterhvert.
I starten ble gamle kortet mitt avvist også, for jeg var sååååå sikker på at siste tall var 1. "Det må være noe feil med denne bankterminalen"!
Det var det ikke.

Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 09:03   #64
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lagd et skikkelig styr en gang jeg skulle betale på en bensinstasjon. "Det bare være noe feil med denne terminalen, for jeg taster i hvertfall ikke feil kode!"

Gammel 24-09-08, 09:36   #65
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Gammel 24-09-08, 20:35   #66
Pippilopp
I tenkeboksen

Pippilopp sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Pippilopp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Fort gjort å blande. Store sin dag, snuppa sin måned og lille sitt år. Der har du meg på et legekontor. Det var forøvrig min fødselsdato de var intressert i.

Gammel 26-09-08, 22:42   #67
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hi, hi sånt skjer vel de fleste!

Faren min skrev forresten inn min søster på skolen med feil fødselsdato.

Gammel 26-09-08, 22:58   #68
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

06.04.05 går ofte litt i surr her i huset... Mer logisk med 06.05.04 eller 04.05.06...

Og det med å gå igjennom navnelista. Det høres kjent ut, gitt. "Storbror, nei lillemann, nei Houdini - IKKE gjør det" er ikke spesielt slagkraftig utsagn.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14.