|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glad
|
Sv: Hvor har dere spriten?To flasker i ei vinhylle på kjøkkenet, ei konjakkflaske på kjøkkenbenken. Og det var vel det hele. Burde finne en mer passende plass til den konjakkflaska ja, det blir muligens inne i ett av kjøkkenskapene.
|
|
|
#22 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor har dere spriten?I skapet i stua.Det er lurt å ha et låsbart skap særlig om man har store tenåringer.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor har dere spriten?Det står i et vitrineskap i stua.
|
|
|
#24 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvor har dere spriten?Vi har konjakk og annen sprit i et skap på stuen. Vin i vinhylla på kjøkkenet (der er det imidlertid alt for varmt ...) og øl, hvitvin, Martini og likør som skal være kald i kjølehjørnet. Vi drikker stort sett bare øl og vin, så annen alkohol har en tendens til å bli stående ... |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hvor har dere spriten?Vi har et skap i stua der vi har plassert spritflasker bak en dør (ikke glassdør). det står altså ikke på utstilling. Vi sliter med å få drukket opp det som ikke er cognac og whisky, og spøker med at vi må raske på så vi får tømt barskapet før vi får tenåringer (8 år til heldigvis).
|
|
|
#27 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvor har dere spriten?Arvet et gammelt bokskap av oldemor for mange år siden.
|
|
|
#28 |
|
Audacious
|
Sv: Hvor har dere spriten?I et kjøkkenskap på grovkjøkkenet. Lett tilgjengelig til matlaging (som er min primærbruk for sprit og hetvin), men ikke synlig.
|
|
|
#30 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor har dere spriten?Vi har vin- og spritflasker på toppen av kjøleskapet. Øl finnes vel i kjøleskapet, tror jeg, men vi pleier å finne juleøl på sommeren og sommerøl til jul.
|
|
|
#31 |
|
Borte
|
Sv: Hvor har dere spriten?Jeg har en av grønnsaksskuffene i kjøleskapet til vodka, rom, gin, baileys og Smirnoff Ice, mannen har den andre til øl. Bittelitt brunt brennevin i kjelleren, men det drikker vi lite av. Hvitvin i kjøleskapet og rødvinen har jeg på kjøkkenbenken sånn at jeg skal huske å drikke den. *særlig jeg glemmer det liksom*
|
|
|
#33 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hvor har dere spriten?Alt det rare vi har handlet på taxfree i den tro at vi skal begynne å mikse drinker, står i en kasse under trappa.
|
|
|
#35 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor har dere spriten?Vi har en gammel rosemalt kiste der alt det som ikke trenger stå kaldt står.
|
|
|
#36 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor har dere spriten?Vi drikker så godt som aldri sprit, men har konjakk og denslags i et lite, lukket skap i stua, bak i en krok.
|
|
|
#37 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hvor har dere spriten?Vi har det lille av sprit i skapet i gangen ilag med noe sko og greiersko
|
|
|
|
#38 |
|
med tunga på styret
Sv: Hvor har dere spriten?Vi har all vinen i klesskapet til Jålebukken. Per i dag ligger det rundt 28 flasker der. Brunt brennevin drikker bare han, og det står en flaske i kjøkkenskapet. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor har dere spriten?Vi har vinen i matboden og gubbens whiskey på ei hylle nede i kjelleren. Whiskeyen skal flyttes inn på eget rom etterhvert det også, i en av bodene, da kjelleren skal gjøres om til lekerom for Storebror med kamerater.
|
|
|
#40 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor har dere spriten?Øl og hvitvin i kjøleskapet, rødvin i vinhylla på kjøkkenet, cognac og annet i et lukket skap i stua.
|
|
![]() |
|
|