Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skotips!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-08, 23:09   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skotips!

Jeg trenger skotips. Skal ha nye sko jeg kan bruke nå. Dvs de må være litt varmere enn ballerinasko. Jeg har nok sneakers og sånt og vil ha noe mer "damete". Tenker på noe støvlettgreier kanskje, helst svarte. De må være flate

Noen som har noen gode tips for hvor de kan ha noen fine? Og hva er det som er "in" nå av sånt??

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 23:37   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Skotips!

Jeg synes disse fra Rieker er fine:

Og disse:

Begge er fra Skoringen.

Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 23:50   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bianco hadde noen fine, mener det er disse, men de er mye finere i virkeligheten.

Falkanger hadde også noen i samme gata. Lilla. De var knallfine.

Høye støvletter da?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 23:53   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker slike da:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 23:56   #5
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja jeg tror jeg tenker på noe litt høyere. De skal være sånn halv-fine liksom.

Gammel 18-09-08, 09:22   #6
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett flere fine støvletter på Bianco. Ankelboots, men også lengre støvletter med flate såler.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 09:28   #7
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Bianco hadde noen fine, mener det er disse, men de er mye finere i virkeligheten.

Falkanger hadde også noen i samme gata. Lilla. De var knallfine.

Høye støvletter da?

Jeg har kjøpt meg disse, men i brunt Det er tynt ullfôr i dem, så jeg tror de blir supre utover høsten. veldig behagelige og så funker de til både bukser og skjørt, dersom man har litt grove tights eller strømpebukse!

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 09:29   #8
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men å kalle dem pensko, er nok å ta litt i

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 09:33   #9
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært og siklet på disse, men de har litt hæl da:

Andre eksempler:

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 09:38   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slår et slag for bronx-sko. De pleier å ha mye fint til en kurrant pris.

Har du sjekket lille vinkel?
disse f.eks

Eller en klassisk Camper?

Disse var og kule synes jeg - men ikke støvletter da..

Gammel 18-09-08, 09:45   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette står forøvrig på hjemmesidene til lille vinkel

Lille Vinkel Sko holder lagersalg!
Vi må flytte vårt lager og holder i den forbindelse lagersalg!
-Alt skal vekk!

1 par 300,- 2 par 500,-

Vi vil også ha knalltilbud på støvletter og masse andre tilbud!

Salget starter mandag 15 september, og varer helt til lørdag 20 september!

Åpent 10-19 hverdager og 10-17 lørdag

Lagersalget holdes i Sørkedalsveien 90B (se kartet under)

Gammel 18-09-08, 10:09   #12
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

-Alt skal vekk!

1 par 300,- 2 par 500,-

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL - enn å bo på feil side av landet dah!!! Så mye fine sko sikkert....

Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 15:28   #13
Joika
Pauset

Standard

Endte med noen ikke så damete likevel. Jeg har høye støvletter med heler og disse skulle liksom være mer til hverdags, men likevel finere enn joggesko da. Jeg er helt avhengig av gode sko, så da måtte de være uten hel.

Ble Dr. Martens i allefall.

Gammel 18-09-08, 15:35   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Disse har jeg planer om å kjøpe meg også. At jeg ikke tenkte på å anbefale disse! - Fiiiine skoene!

Gammel 18-09-08, 15:35   #15
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

-Alt skal vekk!

1 par 300,- 2 par 500,-

Jeg var der på tirsdag. Det var omtrent samme konseptet som de pleier å ha under markedsdag i Bogstadveien (som går av stabelen to ganger i året), samme opplegget med priser, og omtrent samme utvalg. Ingen Camper-sko å spore da jeg var der.

Gammel 18-09-08, 15:37   #16
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Endte med noen ikke så damete likevel. Jeg har høye støvletter med heler og disse skulle liksom være mer til hverdags, men likevel finere enn joggesko da. Jeg er helt avhengig av gode sko, så da måtte de være uten hel.

Ble Dr. Martens i allefall.

De var fine. Hvordan er de i skaftevidden?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 16:19   #17
Left
Passiv

Standard

De var kjempefine Joika

Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 16:27   #18
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg synes disse fra Rieker er fine:

¨
Jeg har disse. De sitter kjempegodt på foten. De er myke og gode. Jeg er kjempefornøyd med de.

Gammel 18-09-08, 18:32   #19
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

De var fine. Hvordan er de i skaftevidden?

De var nok ganske normale. Jeg må nok strekke de litt for å buksa nedi uten at jeg mister blodsirkulasjonen, men jeg har ikke syltynne legger heller.

Gammel 20-09-08, 13:02   #20
lille L
Kykkeliky !

Medlem siden: Aug 2008
lille L er litt kul
Standard

De var kjempefine Joika !

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.