|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?..... Borte vekk!
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07) Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen. Sist redigert av Java : 22-11-06 kl 17:00. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?.................
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill Sist redigert av Myrsnipa : 22-11-06 kl 17:04. |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Ferdiglada
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?Kva har dokke snakka om her da??? Eg vil vite!!!!!!!!!!
|
|
|
|
#128 |
|
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?Jeg leste Kanne sitt innlegg, men tror ikke jeg fikk med meg svaret til Myrsnipa. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Passiv
|
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?Jeg har mottatt noen få rødprikker på andre forum, og har alltid holdt meg fra å gi røde prikker. |
|
|
|
#133 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?Beklager, alle som ble nysgjerrig. Det var en spøk som ble litt for intern. Hadde ingenting med tråden å gjøre i det hele tatt.
|
|
|
#134 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?Ikke nysgjerrig i det hele tatt jeg....
|
|
|
#135 |
|
ctrl+z
|
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?Forresten, jeg vil bare presisere noe..
|
|
|
#137 |
|
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?Jeg har nok blitt litt lett på tråden på mine gamle dager. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?Syns rødprikker er barnslig. Hva er det man vil si på prikk som man ikke kan si i et innlegg? I mange tilfeller er det bare misforståelser likevel, noen som blir oppfattet feil, en smiley som ikke ble helt slik den skulle
|
|
|
#140 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Er det greit å direkte oute rødprikker?
Du er så flink å uttrykke deg. |
|
|
|
![]() |
|
|