|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Ikke spioner på hva barna bedriver på nettet
Fordi de alltid er ENTEN sinte ELLER nakne og brisne?
![]() |
#145 |
Epikur
|
Jepp. Ikke så mye i kombinasjon, men så har jeg ikke rødt hår heller.
Og du liker det!
![]() |
#146 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Ikke spioner på hva barna bedriver på nettet |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Pauset
|
Unnskyld meg Mim, men nå plasserer du meg i en bås som jeg definitivt ikke passer inn i. Du virker som du tror du kjenner meg, men nå bommer du totalt. Jeg har en veldig åpen og fin dialog med mine barn. Vi har vært gjennom mye sammen og dialog har vært noe jeg har vært opptatt av og som jeg faktisk er veldig god på. Vi har et veldig åpent forhold oss i mellom. Til tross for det ville jeg gjerne følge litt med den første tiden de brukte msn her. De var inneforstått med det og takket være at vi er åpne så tror jeg ikke de tenkte noe særlig over at jeg skulle titte der. De kjenner meg godt og vet at jeg vil dem godt og de blir ikke "hengt" for noe her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Epikur
|
![]() Sv: Ikke spioner på hva barna bedriver på nettetDu har skrevet mange ganger at du snoker og spionerer og at du synes det er greit, Jeg har bare dine ord for hva du gjør, jeg må med utg.pkt i ditt siste innlegg anta at vi legger veldig ulike ting i begreper som spionering, og mine assosiasjoner er langtfra positive.
![]() |
#150 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke spioner på hva barna bedriver på nettetJeg synes det rett og slett er trist at en deltaker i en diskusjon føler at hun må forsvare sitt forhold til egne barn. Hadde det vært meg, ville jeg nesten ha følt at noe som betyr mye for meg rett og slett hadde blitt tråkket på.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Epikur
|
Men kjære vene, det var hun som i hovedinnlegget skrev at det var greit å spionere, det var ikke noe jeg fant på.
![]() |
#152 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ikke spioner på hva barna bedriver på nettetEh...Mim?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Men, man legger tydeligvis forskjellig i begrepet "spionere". For noen her er det å holde oppsyn med logger med barnas godkjennelse, eller bare følge med på historikken, for andre betyr det sniking på Nettby og andre steder uten barnas viten.
![]() |
#154 |
Pauset
|
Da bør du kanskje gå inn i deg selv og tenke over dine oppfatninger, og hvorfor du har dem. Jeg er ikke slik du refererer til her. Prøv å forstå det!!! Jeg har sagt flere ganger nå hva jeg har lagt i å følge med hva ungene bedriver. Jeg er en mor som vil delta i mine barns liv, men innenfor rimelighetens grenser. Jeg syns faktisk jeg klarer det bra. Atter en gang vil jeg si at det har mye med "måten" ting gjøres på som er viktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Sv: Ikke spioner på hva barna bedriver på nettetDet er ingen som roper "dårlig mor" her, Jessica. Vi er fundamentalt uenige i hvordan man skal forholde seg til barnas privatliv på bl.a. internett, that's it. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Epikur
|
Jepp. Vi har ulike syn på dette. Punktum. Ingen har sagt Dårlig Mor.
![]() |
#157 |
Pauset
|
Javel, så det er jeg som misforstår totalt når Mim bruker meg som eksempel på foreldre som utøver mistillit til sine barn osv.... Den blir for enkel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Epikur
|
Jeg er ikke mer hormontåkete enn at jeg greier å huske sånn omtrentlig hva du skriver fra gang til gang gjennom dine ulike scenarier og dilemmaer, og det går en rød tråd. Vi har et veldig veldig ulikt syn på dette, jeg skriver omtrent det samme i hver disksusjon, du gjør det samme.
![]() |
#159 |
Pauset
|
Du har et problem. Du tror du kjenner meg, men det gjør du ikke. Jeg er ikke slik du antyder. Der bommer du. Er det så vanskelig å innse det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Epikur
|
Jeg har aldri sagt jeg kjenner deg, men jeg har lest det du skriver.