|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?jeg tror jeg fikk en mobil da jeg begynnte på vidregående høsten 98 en philips fiss neller het den fizz`? hehe
|
|
|
|
#62 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?Jeg var en av de som ikke ville ha mobil (for jeg ville ikke være tilgjengelig hele tiden, for tenk
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?
Jeg var sånn jeg også, men brått ble jeg singel og fikk øynene opp for internett. Da var det plutselig litt ok å kunne sende "ufarlige" sms'er med folk jeg traff der. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?Jeg kjøpte min første mobil i '95-'96. Da var jeg et par og tjue og hadde holdt igjen lenge, men trengte den i jobben. Fasttelefonen vår forsvant i 2001.
|
|
|
#65 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?Jeg og hans om er min eks kjøpte den første mobilen sommeren 1994.
|
|
|
#66 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?Jeg ville ikke ha mobil, men pappa insisterte på at jeg skulle ta hans gamle i 97-98. Da var jeg 22-23 år. Han ble rimelig irritert på meg etterhvert siden jeg alltid la telefonen igjen hjemme (altså hjemme hos meg selv, bodde ikke hos han). Jeg så ikke behovet i det hele tatt.
|
|
|
#67 |
|
sangfugl
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?Jeg fikk broren min sin gamle mobil til jul når han var lei av den og hadde kjøpt seg ny.
|
|
|
#68 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?Jeg fikk mobil gjennom jobben i -98. Da var jeg 26 år. Ungene himler med øynene når de hører at jeg ikke hadde mobil før jeg var 26 år :knegg.
|
|
|
#69 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?Jeg kan tenke meg at jeg var 28 eller 29?
|
|
|
#70 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?Jeg kjøpte min første mobiltelefon i 2000. Da var jeg 32. Jeg ville egentlig ikke ha, men vi hadde kjøpt hus som vi pusset opp og en av oss var så og si alltid der med familiens eneste bil. Da var det litt greit at den andre kunne få tak i den som var i huset. Nå er jeg så vant til å ha at jeg ikke kunne tenkt meg å være uten, men jeg greide meg helt fint uten lenger enn de fleste.
|
|
|
#71 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?Oktober 1999. Jeg var 28.
|
|
|
#73 |
|
tankefull
|
Sv: Hvor gammel var du når du fikk/kjøpte mobil?Jeg kjøpte meg mobiltelefon i 1999 tror jeg det var. Da var jeg 20 år. Dette var en Phillips telefon. Betalte 200,- for den, og fikk 250,- i ringetid på kontantkortet som fulgte med. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?Det var vel sommeren 1995, det - da var jeg 21 år og student
|
|
|
#75 |
|
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?Jeg kjøpte min første mobil da jeg flyttet hjemmefra i 1999 (19 år gammel).
|
|
|
#76 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?Min eks og jeg kjøpte et Motorola hundeben i 93. Stor klumpete og elendig dekning. Kjøpte en mindre Motorola året etter.
|
|
|
#77 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?Nokia 6150 rundt 1998, da var jeg 22. Jeg snekret mine egne ringetoner og alltingen. Den telefonen varte i mange år ...
|
|
|
#78 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?Jeg arvet gubben sin da jeg var hjemme i permisjon med storebror. Det var i 2002og jeg var 32 år....
|
|
|
|
#79 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?Jeg fikk mobil til jul i 1998. Da var jeg 19 år, jobbet og stod på trappene til å flytte for meg selv. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel var du da du fikk/kjøpte mobil?Jeg fikk min første mobil i -98, så jeg var nesten 23 |
|
|
|
![]() |
|
|