|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Her har vi også en 1.klassing på mandag. Han har gått en uke på SFO nå og stortrives.
![]() |
#22 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Min eldste begynner på mandag og har gått på SFO en uke. Jeg tror det blir bra.
![]() |
#23 |
trøtt
|
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Nå er det mindre enn en uke igjen... Jeg synes det er helt merkelig at jeg straks har en skolegutt. Tiden har gått så fryktelig fort.
![]() |
#24 |
Free Toy Inside!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Her er det 2 førsteklassinger som starter på mandag. De har allerede vært en uke på SFO og stortrives.
![]() |
#25 |
flisespikker
|
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Poden er på sin andre dag på SFO i dag (i dag er de på Vikingskipmuseet), og skolen begynner neste onsdag.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Vi har også en skolestarter, og jeg er veldig spent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Jeg er også spent, men var mest spent på møtet med SFO, som har gått veldig greit.
![]() |
#28 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Yngstejenta her begynner på skolen på mandag. Hun gruer seg mest, og jeg krysser fingrene for at det kommer til å gå mye bedre enn det jeg frykter.
![]() |
#29 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Jenta vår skal også byrje på skulen. Ho er nok moden for det, men ho er ei forsiktig og skeptisk sjel, så ho gruar seg ein del. Når me spør kvifor, svarar ho at det er pga. lekser og pga. vaksina (som skal takast i fjerde klasse
![]() |
#30 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Minstemor har sin andre dag på SFo i dag. I går var jeg sammen med henne de timene vi var der. I dag fulgte pappan henne med bussen og så skal jeg hente henne når bussen kommer tilbake kl tre. Vi får snart ny skole og i mellomtiden kjører ungene buss til andre siden av byen, så det er litt ekstra rundt skolestarten i år. SFO her i bydelen, 15-20 min busstur, skole og litt SFO, buss tilbake og mer SFO her i bydelen igjen. Det kan nok bli litt slitsomme dager i starten, men i oktober er heldigvis nyskolen ferdig. Den blir så fiin!!
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?lillegutt har sin andre dag på SFO i dag, og ser ut til å trives. Jeg ble hvertfall strengt sendt avgårde og ignorert etter 5 minutter... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
sangfugl
|
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Unge Frøken Fryd har full nedtelling i heimen, og det er nå åtte dager igjen til skolen begynner. Hun gleder seg stort. Frøken FullFart på 3 vil også gjerne begynne på skolen, for hun har jo gått i barnehagen før, og føler seg ferdig med det.
![]() |
#33 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Mathias begynner i første klasse på mandag. Han har hatt ei drøy uke på SFO alt, og har fått et veldig positivt møte med skolen, så dette skal nok gå fint. Men spente, det er nok både mamma, pappa og sønnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere som har 1.-klassinger til høsten?Joda. Minsten begynner på skolen i neste uke. Han er nok litt spent, og det er vi også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|