Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sukkerfri uke, igjen

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-08, 13:30   #61
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sukkerfri uke, igjen

Jeg begynte på Ketolyse igjen på søndag, etter nesten 2 mnd pause, så nå er alt sukker bannlyst her de kommende ukene.

Gammel 01-08-08, 22:41   #62
MpM
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: En forblåst øy
MpM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er med fra mandag av. Kommer til å kjøpe inn endel frukt jeg kan spise når sukkerbehovet melder seg i 7-8tiden om kvelden.
Jeg er også glad i te med sukker i, men har nå kjøpt inn honning og kommer til å bruke det i teen ved behov.

MpM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 22:50   #63
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har holdt meg helt nå jeg! Er så stolt!! Hvordan går det med dere andre nå? Dette klarer vi, sant!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 23:51   #64
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er med fortsatt. Har helt innpå en liter med sukkerdrikk i dag, men det må til når man skal slite i morgen. Og etterpå, da er det lørdagskveld og lørdagsgodt. Alt er kjøpt inn og ligger klart i skapet.

Gammel 02-08-08, 00:08   #65
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fem dager på rad, og det går overraskende greit. Mannen er med på laget og har fått streng beskjed om å ikke kjøpe inn noe som helst. Sukkersuget har vært helt borte, og det til tross for heftig PMS.

Gammel 02-08-08, 03:16   #66
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk mensen igjen , to ganger på under to uker!! Hva er dette for noe tull?!? Uansett, for noe ekstreme cravings jeg har. Er veldig søtsugen, men holder meg foreløbig... Eller har sprukket på noe sukkerfrie greier i natt da jeg jobber overtid, og dataene kollapser, og alt er bare stress..Pmsmonsteret som bor i meg har ikke tid til å komme ut og må underkues med noen sukkerfrie pastiller!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:51   #67
MokkMokk

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Dytter litt på denne, jeg. Noen som er med på en sukkerfri uke, fra og med i morgen?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:57   #68
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja jeg er med. Tok en litt rolig uke etter rittet men nå er det igang med trening igjen og spisingen må tilbake på null snop og sunn mat.

Gammel 10-08-08, 22:15   #69
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er med!

Gammel 10-08-08, 22:28   #70
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har spist uante mangder sukker det siste året og bestemte meg etter et par halvhjertede forsøk på at nok fikk være nok, så da kastet jeg meg på lavkarbobølgen for en uke siden. Har ikke spist sukker siden da, og det merkelige er at det går virkelig helt fint.
Hadde aldri trodd at jeg skulle klare meg uten sjokolade

Gammel 11-08-08, 10:44   #71
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg starter på min tredje sukkerfrie uke, og i går merket jeg suget for første gang. Men det går overraskende greit, og deilig å merke at det hjelper å ha bestemt seg.

Gammel 11-08-08, 16:20   #72
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Dumt å begynne uken med en sprekk, men tror jeg skal ta en planlagt liten sprekk på noe salt i kveld. Skal gjøre noe som krever litt snop og da er litt salte ting et greit alternativ. Noen ganger kreves det snop.

Gammel 11-08-08, 16:44   #73
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er fremdeles med. Er inne i min 3. uke nå.

Gammel 11-08-08, 16:47   #74
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har faktisk ikke spist snop de siste to ukene annet enn litt nøtter, men det er jo sunt. I dag sprakk jeg og spiste en liten sjokoladebit tilsvarende en MM.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:30   #75
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

jeg prøver igjen, etter å ha vært veldig lite flink etter vi var på fjellet.
Men har vært flink til å sykle på jobb de dagene etter jeg begynte etter ferien. det skal jeg fortsette med!

Gammel 11-08-08, 23:41   #76
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har gått bra i dag. Men dumme meg lagde jo pannekaker til middag. Jada, pannekaker uten noe på går også ned.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.