|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drømmen om Thailand, med barnVi var på Ko Samet for 3,5 år siden, rett etter Tsunamien rammet Thailand. Storesøster var da akkurat fylt et år. Veldig koselig, liten øy. Bussen tok vel tre timer fra Bangkok og så tok vi ferje ut.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Drømmen om Thailand, med barnKrabi-området liker jeg best så langt. jeg har vært på Phuket (3-4 ganger), Phi Phi, Railley og Koh Samui (som jeg ikke likte så godt). Railley er favoritten, men dette var før tsunamien og uten barn. Ikke noe barnevognsted akkurat. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
...
Sv: Drømmen om Thailand, med barnRailey er vel et av mine favorittsteder i Thailand også, Pelen. Og det funker fint med barnevogn der. Vi var der en drøy uke for to år siden, året etter tsunamien, og da var storesøster på 2 år og OTH'n med.
|
|
|
#24 |
|
|
Sv: Drømmen om Thailand, med barn
Så bra! Jeg husker at vi ikke følte oss så lure når vi kom frem med kofferter som skulle bæres i land fra long tailen, men det gikk jo bra det også. Det er det stedet på jorden der jeg har fått mest ro i kroppen. Hva med Koh Lanta? For lite liv? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
...
Sv: Drømmen om Thailand, med barnTror nok vi kommer til å holde oss i Krabi og omegn. Enten fly til Puket eller Krabi. Kombinere Ko Lanta med Railey og ev. Phi Phi. Railey er virkelig et nydelig sted. Fantastisk strand som passer perfekt for barn, klatring for mor og god mat på kvelden.
|
|
|
#26 |
|
|
Og det koselige å gå under klippene til den lille bortgjemte stranden. Klatring er morsomt, jeg gjorde ikke det der, men jeg klatret opp skrenten til utkiksplassen. Og å gå til backpackersiden og spise pannekake/crepe, og å sitte på stranden på kvelden ved baren. Eller bare spise god mat på restaurangen og se ut over den nydelige utsikten. Jeg vet ikke om jeg tør å dra tilbake, vi var som sagt der før tsunamien og jeg vet ikke om det har blitt for eksploatert så at jeg blir skuffet. Det er jo tross alt et rimelig lite område. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg må bare si meg enig med deg i at dette er det perfekte. Vi gjorde det slik i vinter når vi giftet oss. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Drømmen om Thailand, med barnMan kan meget godt dra med barn til Thailand (eller Malaysia eller Bali). |
|
|
|
|
|
#29 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Drømmen om Thailand, med barnJeg drømmer også om Thailand. Har nesten fått mannen med på å reise så langt. Vi har et vennepar som har en bungalow i nærheten av Phuket. Det er veldig lite turister akkurat der de er og de har stranden omtrent for seg selv.
|
![]() |
|
|