|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: Hvilket forhold har du til snittblomster? | |||
| En nødvendighet for at jeg skal trives i stuen. Kjøper nye (nesten) hver helg |
|
26 | 19,70% |
| En luksus jeg unner oss til høytider og når vi har besøk |
|
71 | 53,79% |
| Slik ødsling på ting som ikke varer driver jeg ikke med |
|
21 | 15,91% |
| Hva er snittblomster? |
|
14 | 10,61% |
| Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Blomster kjøper jeg ofte, spesielt roser. Får en bukett til under 50 lappen og de varer faktisk lengre en noe annet jeg har prøvd. Står gjerne i 14 dager eller mer.
|
|
|
#43 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Ikke nødvendig for at jeg skal trives i stuen, men en god hjelper for at jeg skal rydde i stua om ikke annet. Vi har blomster ofte. Om sommeren har vi bare fra hagen, men om vinteren og våren har vi kjøpt. Ikke kjøpt på blomsterforretning til dyradommer, bare fra plantasjen og stilen der.
|
|
|
#45 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Det er pent, men det er noe jeg sjelden bruker penger på. Egentlig irriterer jeg meg ofte over at de visner fort og bare ser pene ut så kort tid. Bedre å få, enn å kjøpe.
|
|
|
#46 |
|
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg fikk ikke stemt, for jeg kjøper i ny og ne, men det trenger ikke være noen spesiell anledning. Har jobbet noen år i blomsterbutikk og synes det er kulest å kjøpe bunter og sette sammen selv. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Audacious
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?En sjelden gang en bunt tulipaner, ellers ikke. Det er dyrt, jeg har andre ting å bruke penger på, og vinterstid når de flys inn i kjølerom etterlater de et økologisk fotavtrykk jeg ikke ønsker å bidra til. Sommerstid hender det jeg kjøper noen rimelige, eller gleder meg over noen jeg får i gave.
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 10-08-08 kl 00:06. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Snittblomster betyr ikke så mye for meg, så jeg kjøper det vel stort sett aldri. Det betyr mye mer for mora mi, så det hender at hun kjøper til meg.
|
|
|
#49 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Ikke noe jeg ønsker meg, ever, eller noe som jeg pleier å gi bort. Da prøver jeg heller å finne på noe annet.
|
|
|
#51 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg elsker blomster. Har stor hage selv og masser av blomster nå om sommeren, så da kjøper jeg aldri.
|
|
|
#52 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg betaler ikke for å få døende blomster inn i stua.
|
|
|
#54 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg synes snittblomster er en hverdagsluksus som gir meg noe vakkert å se på Det gir meg virkelig helgelykke å trille ned på torvet etter jobb fredag å kjøpe med en bukett. Sykle hjem med blomster i sykkelkorga og plassere blomster på bordet i nyvasket stue. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Innimellom pynter det opp, men er alt for lite flink til det. Tror jeg må hinte litt sterkere til mannen
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Sambo er flink til å ovveraske meg med sånt innimellom. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg svarte Hva er snittblomster. Vet det jo, men det finnes ikke så ofte her hjemme. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Utålmoooodig
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Snittblomster hva er det?
|
|
|
#60 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?
|
![]() |
|
|