|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: Hvilket forhold har du til snittblomster? | |||
| En nødvendighet for at jeg skal trives i stuen. Kjøper nye (nesten) hver helg |
|
26 | 19,70% |
| En luksus jeg unner oss til høytider og når vi har besøk |
|
71 | 53,79% |
| Slik ødsling på ting som ikke varer driver jeg ikke med |
|
21 | 15,91% |
| Hva er snittblomster? |
|
14 | 10,61% |
| Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg kjøper ofte snittblomster. Oftere på høsten og vinteren enn sommeren.
|
|
|
|
#22 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg er glad i å ha blomster i stua, men fikser ikke potteplanter, de dør. Så derfor kjøper jeg ofte snittblomster, særlig om vinteren. Jeg kunne godt signert Zöes innlegg.
|
|
|
#23 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg kjøper ofte blomster, ikke (nesten) hver helg, men ofte.
|
|
|
#24 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Det mangler et alternativ: til bryllup og begravelser, men sjelden ellers. Vi kjøper ikke inn blomster hver gang vi har besøk, nei.
|
|
|
#25 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg liker godt å ha blomster i stua, kjøper ca. annenhver uke, gjerne gerbera. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Har sagt til Frank at jeg forventer blomter ca annen hver mnd.
|
|
|
#27 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg er veldig glad i snittblomster, og skulle gjerne hatt blomster på bordet hver eneste dag. Men - det blir til at vi unner oss det til høytider og om vi inviterer til besøk.
|
|
|
#28 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Når mamma har passet guttene kjøper jeg som oftest en blomsterkvast og om det er sånn "ta 3-betal for 2" tilbud på Mester Grønn kjøper jeg to buketter til, en til svigermor og en til meg selv...
|
|
|
|
#29 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Synes det er superkoselig, og kjøper i ny og ne. Har ikke tenkt på det en stund, men skal ha bursdagsselskap her i morgen, så da tror jeg det må bli et par buketter.
|
|
|
#30 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Fant ikke noe alternativ for meg. Her varierer det med humøret hvor ofte jeg kjøper blomster. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Skulle ønske prisene på blomster var såpass gunstige at man alltid kunne ha friske blomster inne slik jeg hadde da vi bodde i Nederland....
|
|
|
#32 |
|
blid
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Nå om sommeren kjøper jeg sjelden blomster, men resten av året så synes jeg at det er stas med en blomsterbukett. Særlig tulipaner på etterjulsvinteren. Jeg kan godt finne på å kjøpe med meg tulipaner når vi drar på hytta ei helg også
|
|
|
#33 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?
Så heldig svigermoren din er som får blomst hver gang mammaen din har passet barna
|
|
|
#34 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg vet og kan ingenting om blomster. Det er ikke noe vi bruker penger på.
|
|
|
|
#36 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Ingen alternativer for sære meg her. Jeg synes snittblomster er fint og alt det der, men av en eller annen grunn blir jeg helt deprimert av dem og føler meg som en morder dersom jeg snitter eller kjøper selv. Kommer de som gave er det ikke min feil, og da gleder jeg meg med litt mindre bismak. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?"Hva er snittblomster?"
|
|
|
#38 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Sånn som Libra. Eller, mer spesifikt: Jeg har snittblomster i hus når det er noe spesielt, eller når jeg får det i gave av mamma eller Rhett. :god oppdrager:
|
|
|
#39 |
|
Eklektisk
|
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Jeg bruker sjelden å kjøpe selv, men liker blomster veldig godt. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nattrangler
Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?Kjøper sjeldent selv, men mannen gjør det en gang i blandt, senest i dag kom han hjem med røde roser til meg
|
![]() |
|
|