|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Borte
|
![]() Sv: Hvordan holder dere orden på oppskriftene?Jeg har en liten bok jeg skriver oppskrifter i og endel løse ark og utklipp som skulle vært skrevet inn i boka. Som regel sitter de utenat etter en stund, og jeg kan nesten aldri følge oppskrifter slavisk pga. allergi, så circametoden er flittig i bruk.
![]() |
#22 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan holder dere orden på oppskriftene?Jeg hadd alle lagret på data, helt til den brøt sammen her for noen måneder siden. Nåhar jeg kjøpt en perm og plastlommer, og setter de inn der etter hvert som jeg finner noen som ser gode ut. Men kaste ting som ser gode ut, men som jeg finner ut senere at ikke var det!!
![]() |
#23 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan holder dere orden på oppskriftene?
Du er så utrolig smart Irma.
![]() |
#24 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan holder dere orden på oppskriftene?Glitters middagsboks:
![]() |
#25 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvordan holder dere orden på oppskriftene?
Den var fin - men problemet vårt er alle de løse oppskriftene. De oppskriftene som er i en av kokebøkene våre har vi relativt grei oversikt over. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|