Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Trenger tips til bryllupsdagsgave!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-08, 13:43   #21
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger tips til bryllupsdagsgave!

Opprinnelig lagt inn av Blomstermamma, her.

Denne var jo stilig da:

Elkjøp

Ah! Brødrister og radio i ett??

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 13:53   #22
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Ah! Brødrister og radio i ett??

Ja, du kan riste flatbrød i den - sidelengs.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 13:54   #23
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ville bare si gratulerer med 10-årsdagen! Mimretur til Trondheim hørtes riktig trivelig ut . Håper at godværet holder til helga. Det er jo så trivelig i byen nå mens Olavsfestdagene pågår. Du må legge inn en tur på Historisk marked ved Erkebispegården

Jeg synes forslag om Tivoli-radio var veldig lurt!

Gammel 07-08-08, 14:02   #24
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Hva med å skjenke i et bad til ham, tenne masse stearinlys rundt, ha litt olje i badevannet. Etterpå kanskje en grundig massasje mens du forteller ham hvor stor pris du setter på ham? Kan være vel så greit som en slipsnål, liksom.

Da hadde mannen min dødd hvertfall, han liker verken massasje eller slipsnål.

Men duppeditter er mere i hans gate. Da han fikk Diablo (pc-spill) i morgengave av meg, syntes han jeg var über-romantisk!

Så, jeg stemmer for noe mannen din liker, altså duppeditter eller annet som treffer hans interessefelt. Ting vi damer synes er romantisk trenger ikke være det mennene våre synes er like romantisk har jeg forstått.

Hm, lurer forresten på om jeg skal trave rundt i Trondhjæm by i helga i håp om å få et glimt av Bluen.

Gratulerer med 10 år i morgen!

Gammel 07-08-08, 14:09   #25
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Duppeditter er nok tingen ja. Har han i-Pod?

Gratulerer med morgendagen og kos dere her i byen!

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.