Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ditt vakreste smykke...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-06, 20:25   #41
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg har ganske mye forskjellig. Elsker smykker.

Denne ringen er favorittringen min og får veldig mye skryt av den. Det var ikke så lett å ta bilde av den.
http://62.92.22.83/PhotoForce/PhotoC...&1163960808531

Så ut som en nydelig ring!

Om du skal ta bilde, legg den under et (godt) lys, skru av blitzen på kamera, og så ville jeg tatt det enten på litt avstand med max zoom (for ikke å skygge for lyset) eller (om lyset er bra nok) uten zoom med macroinnstilling på kamera. Dette fungerer iallefall med mitt kamera.

Sist redigert av Silence : 19-11-06 kl 20:33.
Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:07   #42
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Fikk av mannen min en flott, kraftig ring i hvitt gull, med inngraverte hjerter til 5-års bryllupsdag i sommer, og er også glad i et anheng han ga meg til 30årsdagen.

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 01:07   #43
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vet ikke om det er det vakreste smykket mitt, men jeg er veldig glad i det. Det er et kjede med en mynt og stener rundt fra Dyrberg/Kern. Har også øredobber, armlenke, klokke og flere andre kjeder fra Dyrberg/Kern.
Ellers bruker jeg gifteringen min som er en alliansering i hvitt gull m/diamanter, diamantøredobber og en diamantring med en rosett. Har brukt det så mange år og egentlig litt lei, derfor gikk jeg litt over til Dyrberg/Kern-smykker som jeg synes har mye fint! Før det hadde jeg dilla på Arts & Crafts og Pilgrim

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.