Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-08, 22:56   #281
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Når jeg sier at skjønnhet og vekt ikke henger sammen for meg, er det slettes ikke for å være PK. De jeg synes er pene, har bare den riktige cocktailen av tiltalende ansiktstrekk, fine farger og utstråling. Det er klart det ofte er flatterende å være slank, men det hjelper ikke det spøtt å være slank om cocktailen mangler. For noen er det også mer flatterende å være litt rundere, og jeg har møtt mange som etter mine begreper er direkte vakre, men som samtidig er langt utenfor slankhetsidealet.

Jeg er så enig så enig!! Jeg kunne ikke sagt det bedre selv, akkurat dette tenker jeg også.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 23:40   #282
Albertine
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 23:42   #283
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg droppa sminken på en nattevakt og fikk høre "oi, sliten i dag?" Jeg svarer at "nei, det vil jeg ikke si, men jeg har ikke sminket meg". Neket svarer "Åh? Hvorfor ikke?" Hvorpå jeg avslutter den tåpelige samtalen med at "jeg visste ikke at det var påkrevd".

Men jeg trooor at folk blir veldig vant til å se deg med sminke, nesten like vant som man blir selv (finnes nok av de som nekter å hente posten uten sminke), og da vil man kanskje se litt bleikere, sykere eller trøttere ut uten sminke.

Jeg synes faktisk jenter ofte er mye penere uten sminke enn med. Jeg liker veldig godt et naturlig utseende. Men selvfølgelig, hvis man er kledd for fest eller andre begivenheter, så synes jeg at et pent sminket ansikt er prikken over i'en.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 23:57   #284
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med MITT nick? Ka du tru???

Vel, jeg valgte et litt irånisk nick. Billedvakker er jeg ikke akkurat; mer en "acquired taste". Men det holder i massevis nå som jeg er voksen og fornuftig.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 00:26   #285
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

I dag synes jeg det er litt synd å ha kastet bort så mange år på å virkelig tro jeg var stygg, for når jeg nå ser bildene fra den perioden, ser jeg ei kjempesøt tenåringsjente og lurer på hva i alle dager jeg har tenkt.

Ja ikke sant! Så mye usikkerhet, når man egentlig var riktig søt.

Gammel 04-08-08, 00:31   #286
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det med vekt er litt et tveegget sverd. Kroppen min er definitivt best når jeg veier mindre, men ansiktet mitt synes jeg faktisk kler de to feriekiloene. Rynker vises bedre når man er tynnere, gitt.

Jeg kjenner flere litt runde jenter som har hud og ansikt til gjengs misunnelse, definitivt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 00:35   #287
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må bare få si at LilleRosin virkelig er kjempesøt og rar.

Jeg er så fasinert at jeg er på grensa til forelsket.

Gammel 04-08-08, 01:14   #288
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kirsebær...

Skulle ønske jeg var mann. Kirsebærmann.

Gammel 04-08-08, 01:22   #289
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hey, get a room!

Gammel 04-08-08, 01:23   #290
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

Gammel 04-08-08, 01:26   #291
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller inkluder meg, i det minste. Får jeg ligge i midten? Er litt ensom.

Gammel 04-08-08, 01:35   #292
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

Safran, du kan ligge i midten. Kirsebær klør på ryggen, og jeg pusker deg i håret.

Gammel 04-08-08, 02:05   #293
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Åh, det hørtes helt fantastisk ut!

Gammel 04-08-08, 05:23   #294
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Jeg synes faktisk jenter ofte er mye penere uten sminke enn med. Jeg liker veldig godt et naturlig utseende

Denne minner meg om den gangen jeg skulle ta piercing i navelen og måtte hive meg i bilen uten å sminke meg.
Jeg hater å gå noen steder uten litt sminke på øynene mine.
Men jeg hater enda mer å komme for sent.

Jeg kommer inn og har glemt hele greia med sminken og ble hentet av et råkjekkt mannebein.

(må nevne at jeg hater at råkjekke mannfolk skal ta på meg, snakke med meg, inkl leger etc, blir så forbasket flau og forlegen)

Jeg hadde mest lyst til å snu i døra da jeg oppdaget at det var han som skulle sette piercingen.

Jeg la meg nå ned og han brettet ned buksen min og opp med toppen.
Ble helt tatt på senga. Kan da vitterlig ta opp knappen på buksen og brette selv ned, men det rakk jeg ikke å gjøre før han gjorde det.

Han snakker mens han stirrer meg i øynene hvor han plutselig stopper opp og utbryter hvor fantastisk det var å se et kvinnfolk uten sminke.
Flere skulle gjort som meg for den naturlige skjønnheten kom mer frem og hvorpå han lurte på om jeg ikke brukte sminke, for det behøvde jeg såvisst ikke....

Måtte jo innrømme at jeg ikke rakk det og at jeg sjelden går noen steder uten.

Han sa at jeg ikke trengte sminke.. (se til faen å bli ferdig med jobben tenkte jeg der jeg lå og småskalv)

Joda, endte med en flott piercing, mange komplimenter rikere og et privat vissitkort med meg hjem, hvorpå jeg leser en beskjed bak etterpå at det står at det er bare å ringe han privat eller på mobilen hvis det var noe jeg lurte på, og hvor han oppfordret meg til å prøve å slutte med sminke.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg svevde litt resten av den dagen, selv om det var et helvette å ligge der på benken med han i rommet.(jeg som aldri rødmer liksom)

Jeg var målløs over at han (som var rene modellen i mine øyne) syntes at jeg var pen og samt flørtet med MEG-

Han måtte jo være splitterpine blind.

Men moro var det lell. Levde lenge på den.
Men sluttet med sminke kom ikke på tale nei.

Jeg trives bare ikke uten maskara.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 11:06   #295
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Michayla: Han hørtes litt intens ut. Litt creepy med den der "ongoing" sminkehatinga si.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 11:46   #296
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er enig i at komplimenter fra andre damer varmer mer enn fra menn (jeg har fått et par komplimenter her på FP, faktisk, og de husker jeg godt ).

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 12:01   #297
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet ikke helt. Jeg er nok i en boble nå, men jeg har ingen problemer med å se at jeg kan være attraktiv. Når jeg smiler og ler, så er jeg ikke så verst. Nå har jeg tatt av endel av kilo så jeg føler meg mye bedre.. Om noen måneder så er superior i farta! Da vil jeg nok si at jeg er pen, og kanskje mene det.
Om noen sier det til meg, så prøver jeg å ta det til meg! Men det er vanskelig..

Gammel 04-08-08, 12:11   #298
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg føler meg helt alminnelig. Vekta er ca 17 kilo mer enn jeg er komfortabel med, og det trekker ned en god del. Jeg føler meg ikke vel med meg selv. Og det er ikke noe klær, sminke eller noe annet kan gjøre noe med, for det interesserer meg ikke det hele tatt.

Men jeg syns at andre som veier mer enn meg kan være pene, og mange er veldig flinke til å holde seg freshe, ordentlig på håret, har smarte klær osv. Men jeg har bare ikke energi til det, så jeg får bare være som jeg er.

Jeg syns utseende på andre har sammenheng med oppførsel og væremåte. De mest vanlige kan bli helt supre når en blir kjent med de, og de med penest ytre kan bli direkte stygge når en blir kjent med de.

Gammel 04-08-08, 12:13   #299
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg er enig i at komplimenter fra andre damer varmer mer enn fra menn (jeg har fått et par komplimenter her på FP, faktisk, og de husker jeg godt ).

Da gidder ikke jeg å si noe mer om hvor helt uvanlig lekker du er.

Gammel 04-08-08, 12:42   #300
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Tja, jeg bruker ikke noe særlig sminke, men leppestift daglig. Det er det eneste. Føler meg grei nok og mannen sier ofte at jeg er pen, etter snart 10 års samliv så det holder for meg.

Jeg klippet meg forresten skulderkort med litt fancy klipp (til meg å være) for en måneds tid siden etter å ha hatt langt hår i nesten 40 år!! Kun klippet meg skulderkort 3 ganger og en gang superkort. SKikkelig feig.
Venninnnen min skulle klippe seg og jeg ble med så plutselig satt jeg i stolen da...
Men da jeg kom på jobben dagen etter fikk jeg sååå mange positive kommentarer og i dagevis etterpå kommenterte de unge guttene at jeg var så fin og tøff, selv barnahagepersonale, også guttene der kommenterte det!
Så da må det jo ha vært bra. Veldig fornøyd selv.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.