|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Passiv
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?
Som jeg skulle sagt det selv. |
![]() |
![]() |
#142 |
Leser
|
Nå ser ikke jeg på modeller som korte, men jeg skjønner at det er lettere å få det inntrykket av dem. Det er har jo også en god del med feks Miss World konkuransene hvor de blir stilt spørsmål som selv Gahr Støre ville ha fått problemer med å svare på, og da blir det jo gjerne et par slike " ... ja, jeg skjønner ikke at vi ikke bare kan være venner alle sammen!" svar.
![]() |
#143 |
|
![]() Sv: Synes du at du er pen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Leser
|
Og synes du hun er morsom, da? Hun utnytter jo fordommer så det jomer etter? Blant annet de mindre pene mastergradstudentene.
![]() |
#145 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg er helt grei, lixom.
![]() |
#148 |
|
Nå er det en ganske stor forskjell på missekonkurransene og modellbransjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Det jeg føler at jeg KAN påstå, er at jeg iallefall har hatt en positiv utvikling de siste, tja, ca 12-13 årene...
![]() |
#152 |
Snikende tiger
|
Men da er det godt at andre synes du er pen, da.
![]() |
#154 |
Passiv
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Lage skilpadde? |
![]() |
![]() |
#155 |
Leser
|
Ja, nå var det jo humor det som vi begynte med her også. Og i og med at Albertine faktisk siterte noen så kan det jo utmerket godt hende hun også fleiper med andre ting enn modeller også.
![]() |
#159 |
Vaklende
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Men det er da selvforklarende? Lager ikke dere skilpadder om natten, rett før leggetid? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|