Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 23:30   #141
Left
Passiv

Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

I gode perioder føler jeg meg veldig flott, i andre perioder føler jeg meg fæl. Heldigvis tenker jeg ikke så mye over utseendet lenger som jeg gjorde som tenåring. Sjelden jeg sminker meg, men når jeg først gjør det og ordner håret og kler meg fint, så føler jeg meg ikke så verst. Jeg synes det er veldig pinlig å få komplimenter, men veldig hyggelig. Når det skjer lurer jeg som regel på om de ser meg på samme måte som jeg gjør. Antakelig ikke.

Som jeg skulle sagt det selv.

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:32   #142
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Dog har dette fint lite med å se på modeller som litt "korte", og å skylde det på ung alder.

Nå ser ikke jeg på modeller som korte, men jeg skjønner at det er lettere å få det inntrykket av dem. Det er har jo også en god del med feks Miss World konkuransene hvor de blir stilt spørsmål som selv Gahr Støre ville ha fått problemer med å svare på, og da blir det jo gjerne et par slike " ... ja, jeg skjønner ikke at vi ikke bare kan være venner alle sammen!" svar.

Gammel 02-08-08, 23:32   #143
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Anbefaler "Piray" av Karine Haaland. Der er det i alle fall veldig mange mindre pene mastergradsstudenter.

Jeg kjenner godt til Karine Haaland fra før.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:35   #144
him
Leser

him sin avatar

him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner godt til Karine Haaland fra før.

Og synes du hun er morsom, da? Hun utnytter jo fordommer så det jomer etter? Blant annet de mindre pene mastergradstudentene.

Gammel 02-08-08, 23:36   #145
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er helt grei, lixom.

Jeg er derimot litt sur. Vi har nettopp sett "No country for old men", en kritikerrost film jeg virkelig gledet meg til. Men, jeg glemte jo at det nye nå er filmer med unhappy ending, evt. ingen ending i det hele tatt. Det var akkurat som de kjørte rulletekst da de slapp opp for penger. Fryktelig irriterende, var meningen at vi skulle tenke oss til en slutt? Ville jeg absolutt tenke hadde jeg leid en bok i stedet.

Gammel 02-08-08, 23:36   #146
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

:kommende mastergradsstudent:

Gammel 02-08-08, 23:38   #147
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:tidligere hovedfagsstudent: (følgelig ikke bare stygg, men også gammel )

Gammel 02-08-08, 23:38   #148
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ser ikke jeg på modeller som korte, men jeg skjønner at det er lettere å få det inntrykket av dem. Det er har jo også en god del med feks Miss World konkuransene hvor de blir stilt spørsmål som selv Gahr Støre ville ha fått problemer med å svare på, og da blir det jo gjerne et par slike " ... ja, jeg skjønner ikke at vi ikke bare kan være venner alle sammen!" svar.

Nå er det en ganske stor forskjell på missekonkurransene og modellbransjen.

Gammel 02-08-08, 23:39   #149
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Og synes du hun er morsom, da? Hun utnytter jo fordommer så det jomer etter? Blant annet de mindre pene mastergradstudentene.

Hun gjør det med humor, og sparker alle veier. There's a difference.

Gammel 02-08-08, 23:40   #150
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg føler at jeg KAN påstå, er at jeg iallefall har hatt en positiv utvikling de siste, tja, ca 12-13 årene...

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:41   #151
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tør vel påstå at øynene mine har litt behov for sminke..

Gammel 02-08-08, 23:41   #152
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Nei, jeg syns ikke det. Jeg syns ikke jeg er stygg heller. Bare litt under ordinær.
Da jeg var yngre syntes jeg jeg var pen. Men de siste 7 årene har tatt hardt tak i kroppen min.

Men da er det godt at andre synes du er pen, da.

Gammel 02-08-08, 23:42   #153
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Noen tråder ender opp med at man skriver 14 svar og sletter alle før posting. :utmattet av skjønnhetstyranniet og nå må jeg lage skilpadde og så legge meg:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:43   #154
Albertine
Passiv

Standard

Lage skilpadde?

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:43   #155
him
Leser

him sin avatar

Standard

Hun gjør det med humor, og sparker alle veier. There's a difference.

Ja, nå var det jo humor det som vi begynte med her også. Og i og med at Albertine faktisk siterte noen så kan det jo utmerket godt hende hun også fleiper med andre ting enn modeller også.

Beklager aC, men jeg er ikke enig med deg. Jeg kan skjønne at man mener at enkelte ting ikke skal spøkes med, selv er jeg utrolig lite glad i incest-vitser, jeg blir småkvalm av de. Men her virker det som om du synes at det er dumt når X fleiper med det, men morsomt når Y fleiper med det.

Gammel 02-08-08, 23:43   #156
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Du må forklare denne skilpadden først, Balanse.

Gammel 02-08-08, 23:43   #157
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes du var pen før også, guniss.

Gammel 02-08-08, 23:44   #158
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Åh nei, hun er heksete!

Hun er heksete pen, da!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:45   #159
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Men det er da selvforklarende? Lager ikke dere skilpadder om natten, rett før leggetid?

Det er ikke en metafor, nei. Jeg skal lage en skilpadde i pappmasje slik at den kan være sparebøsse for ferieturen til neste år, som antakelig blir til et Skilpaddested.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:45   #160
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes du var pen før også, guniss.

Da er du raus.
Veldig sånn guttejente.
Gikk med svart Metallicaskjorte og.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.