|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)Jeg er pen nok, tror jeg. Men ordet pen får meg liksom til å tenke på et litt mer strøkent utseende enn det jeg har, jeg går litt mer under søt på gode dager.
![]() |
#82 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)Jeg synes forresten det i denne sammenheng er vanskelig (og forsåvidt også kanskje uinteressant) å skille mellom pen og velstelt. Jeg ser mange damer som jeg i utgangspunktet synes er veldig pene, som ved nærmere ettersyn ikke nødvendigvis har smashing ansiktstrekk, men som er sminket og stelt så de blir vakre. Der vel noe med å fremheve det som er bra, antakelig. Noen er virkelige gode på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Ferdiglada
![]() Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)Eg differensiere mellom søt og pen og føle meg slett ikkje pen, men kan innsjå at eg er søt på gode dagar. Når nokon seie det til meg suge eg det godt til meg ja.
![]() |
![]() |
#84 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)Jeg har vel vært helt greit fornøyd med meg selv i mange år, men synes kroppen min har fått mye juling de siste årene. Særlig det siste svangerskapet satte noen tydelige spor.
![]() |
#85 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?
Jeg er også interessert i mennene sine synspunkt og synes kanskje overskriften er en smule diskriminerende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Like blid!
![]() Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)Jeg er ingen skjønnhet, men sånn grei nok liksom...
![]() |
![]() |
#88 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)Jeg føler meg ikke stygg. Og for hver kilo som forsvinner føler jeg meg bedre og bedre. Og ja, jeg synes jeg er om ikke annet søt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
intro
|
![]() Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)
Ja, hva "pen" betyr er kanskje ikke helt opplagt. Jeg spurte mannen, og han forbinder ordet "pen" med klassisk skjønnhet - altså en ganske snever definisjon, og definitivt smalere enn min. (For øvrig mente han at "penhet" var en nokså uinteressant parameter hva damer angår.)
![]() |
![]() |
#90 |
![]() Sv: Synes du at du er pen?
Helt enig med deg her. Ofte er det spesielle særtrekk ved en person som gjør at jeg synes personen er pen, og veldig ofte er det personligheten og selvtilliten til en person som gjør han/henne vakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Ferdiglada
![]() Sv: Synes du at du er pen?Nicole Kidman for eksempel er PEN. Prinsesse Martha Louise er SØT. :flisespikke:
![]() |
![]() |
#92 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Synes du at du er pen?Eg har i grunnen aldri tenkt så mykje over om eg er pen. Eg ser ut som meg og ville aldri ha endra på utsjånaden min, så eg må vel konkludere med at eg er fornøgd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?For min del tror jeg synes på utseendet henger sammen med synet på meg selv forøvrig. Nå for tiden har jeg temmelig lave tanker om meg selv, og det påvirker absolutt det jeg ser i speilet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Får stadig komplementer for utseende mitt, sier takk jeg og tenker ikke mere over det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Synes du at du er pen?Nei jeg synes ikke jeg er pen. Men når jeg ser tilbake på bilder av meg selv på slutten av 90-tallet, da var jeg ikke så ille. I alle fall ikke når jeg skulle ut på fest. Hadde mer tid til bare meg, og var både slankere og brunere hele året. Jeg lå glatt med papillotter i håret før jeg skulle på skolen eller på fest, og tok solarium i perioder i løpet av hele året. Sist redigert av Dronningen : 02-08-08 kl 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Tatt på
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg er også av de som har noen dager jeg føler meg kjempepen, nesten vakker og andre dager som jeg føler meg virkelig ulekker og fæl. Jevnt over så synes jeg at trekkene mine er pene og symetriske, men uren hud og for mange kilo gjør at jeg ikke synes helheten er pen.
![]() |
#100 |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Ser jeg opptakten til en missekonkuranse... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|