Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 22:36   #81
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)

Jeg er pen nok, tror jeg. Men ordet pen får meg liksom til å tenke på et litt mer strøkent utseende enn det jeg har, jeg går litt mer under søt på gode dager.

Gammel 02-08-08, 22:40   #82
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)

Jeg synes forresten det i denne sammenheng er vanskelig (og forsåvidt også kanskje uinteressant) å skille mellom pen og velstelt. Jeg ser mange damer som jeg i utgangspunktet synes er veldig pene, som ved nærmere ettersyn ikke nødvendigvis har smashing ansiktstrekk, men som er sminket og stelt så de blir vakre. Der vel noe med å fremheve det som er bra, antakelig. Noen er virkelige gode på det.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:40   #83
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg differensiere mellom søt og pen og føle meg slett ikkje pen, men kan innsjå at eg er søt på gode dagar. Når nokon seie det til meg suge eg det godt til meg ja.

For meg personlig har det alltid hengt sammen det å føle seg fin og det å vere fornøgd med vekta mi. Når eg no er tilnærma normalvektig føle eg meg finare enn eg gjorde for 25 kilo sidan.

Gammel 02-08-08, 22:42   #84
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vel vært helt greit fornøyd med meg selv i mange år, men synes kroppen min har fått mye juling de siste årene. Særlig det siste svangerskapet satte noen tydelige spor.
Med tre små er det også vanskelig å finne tid og overskudd til å dolle og dille med seg selv og resultatet er at jeg i dag langfra føler meg så pen som det jeg gjorde for noen år siden.
Jeg registerer at det finnes damer der ute som ved en viss alder og tid i livet ikke orker å bruker særlig mye energi på eget utseende og jeg har større forsåelse for dem i dag enn jeg har hatt noen gang før.

Gammel 02-08-08, 22:43   #85
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg kunne veldig tenkt meg å svare også, men nå synes jeg trådtittelen hindrer meg i det. Jeg gidder ikke lage ny tråd, så dere får klare dere uten min input.

:sniker meg ut igjen:

Jeg er også interessert i mennene sine synspunkt og synes kanskje overskriften er en smule diskriminerende.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:44   #86
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

«Lag deres egen tråd»? Dette er for teit, hva er galt med «Til damer: Syns du du er pen?»? :trass-svarer:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:44   #87
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ingen skjønnhet, men sånn grei nok liksom...

Alberine: Jeg så deg i vinter og syntes du var skikkelig PEN! Den utstrålingen, pene øyne - ja i det hele tatt!

Gammel 02-08-08, 22:44   #88
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg føler meg ikke stygg. Og for hver kilo som forsvinner føler jeg meg bedre og bedre. Og ja, jeg synes jeg er om ikke annet søt.

Det er ikke det at jeg tenker at vekt og utseende henger sammen, men for 26 kilo siden følte jeg meg på ingen måte bra med meg selv og syntes ikke jeg kjente meg selv igjen i speilet. Nå begynner jeg å finne tilbake til det jeg tenker er meg og jeg er fornøyd. Men jeg synes det er vanskelig å ta imot komplimenter om utseendet mitt. Jeg har liksom aldri vært "den pene".

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:45   #89
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg synes forresten det i denne sammenheng er vanskelig (og forsåvidt også kanskje uinteressant) å skille mellom pen og velstelt.

Ja, hva "pen" betyr er kanskje ikke helt opplagt. Jeg spurte mannen, og han forbinder ordet "pen" med klassisk skjønnhet - altså en ganske snever definisjon, og definitivt smalere enn min. (For øvrig mente han at "penhet" var en nokså uinteressant parameter hva damer angår.)

Gammel 02-08-08, 22:46   #90
Marge

Marge sin avatar

Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg må forresten legge til at jeg synes de aller fleste, kanskje særlig damer, er pene eller i alle fall har noe pent ved seg. Det skal mye til før jeg tenker at noen er mindre pene.

Helt enig med deg her. Ofte er det spesielle særtrekk ved en person som gjør at jeg synes personen er pen, og veldig ofte er det personligheten og selvtilliten til en person som gjør han/henne vakker.

Gammel 02-08-08, 22:46   #91
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nicole Kidman for eksempel er PEN. Prinsesse Martha Louise er SØT. :flisespikke:

Gammel 02-08-08, 22:47   #92
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har i grunnen aldri tenkt så mykje over om eg er pen. Eg ser ut som meg og ville aldri ha endra på utsjånaden min, så eg må vel konkludere med at eg er fornøgd.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:49   #93
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Nicole Kidman for eksempel er PEN. Prinsesse Martha Louise er SØT. :flisespikke:

Jeg synes begge er pene.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:50   #94
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

For min del tror jeg synes på utseendet henger sammen med synet på meg selv forøvrig. Nå for tiden har jeg temmelig lave tanker om meg selv, og det påvirker absolutt det jeg ser i speilet.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:50   #95
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Får stadig komplementer for utseende mitt, sier takk jeg og tenker ikke mere over det.
Når jeg ser jeg meg selv i speilen, så jeg er nesten sikker på at jeg ikke ser meg selv som alle andre ser meg.
Jeg smiler stortsett hele tide også, jeg står jo ikke foran speil og smiler til meg selv liksom.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:50   #96
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei jeg synes ikke jeg er pen. Men når jeg ser tilbake på bilder av meg selv på slutten av 90-tallet, da var jeg ikke så ille. I alle fall ikke når jeg skulle ut på fest. Hadde mer tid til bare meg, og var både slankere og brunere hele året. Jeg lå glatt med papillotter i håret før jeg skulle på skolen eller på fest, og tok solarium i perioder i løpet av hele året.

Når har både det ene og det andre og det tredje satt sine spor. Alt tar mer tid, jeg har mer behov for å sove, og jeg er sjeldnere på steder der det er sååå viktig å se veldig fin ut. Men går jeg inn for det, så kan jeg jo se fin ut når jeg skal ut. Men det må mer til nå. Men jeg merker også at når jeg liker meg selv bedre, så påvirker det humøret og holdningen, og det merker også andre.

Tror egentlig ingen sier at jeg er pen. Hvem skulle det være, liksom? I så fall må det være noen som har sett et nøye utvalgt nettbilde av meg, og det teller ikke.

Sist redigert av Dronningen : 02-08-08 kl 22:55.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:51   #97
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg synes begge er pene.

Ok da, Martha var dårlig eksempel. Prøve komme på nokon andre.

Gammel 02-08-08, 22:51   #98
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Ok da, Martha var dårlig eksempel. Prøve komme på nokon andre.

Jeg synes det var et godt eksempel.

Gammel 02-08-08, 22:51   #99
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er også av de som har noen dager jeg føler meg kjempepen, nesten vakker og andre dager som jeg føler meg virkelig ulekker og fæl. Jevnt over så synes jeg at trekkene mine er pene og symetriske, men uren hud og for mange kilo gjør at jeg ikke synes helheten er pen.

I løpet av årene har jeg lært meg å sette pris på komplimentene når jeg en sjelden gang får de. Sier enkelt takk og prøver å la være å fjase de vekk.

Gammel 02-08-08, 22:52   #100
Marge

Marge sin avatar

Standard

Ser jeg opptakten til en missekonkuranse...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.