Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Middelhavsferie i september/oktober

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-08, 22:11   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middelhavsferie i september/oktober

Vi velger aldri bakkeplan, uansett hvor vi er. Gutta hadde vært over alle hauger før vi hadde registrert noe som helst.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 22:39   #22
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Utbryterkongen Snupp vil uansett måte gjetes om det er balkong eller terasse vi har. Jeg innbiller meg at det kanskje er mer praktisk med bakkeplan når man har vogn, men det er kanskje viktigere at Snupp ikke kan stikke av på sedvanlig vis.

Det er mye mer praktisk, og mer avslappende, spør du meg. Uansett må de jo passes på og er man to stk så er det jo greit. Mer pes å slepe unger og pikkpakk opp og ned, i tillegg til at man må opp og ned når de skal leke utenom basseng-og strandtid. Ta med dvd-spiller, det er en fint med litt avslappende pause utenom bading og lek.
Når det gjelder vogn til litt større, så har hotellene eller reiseselskapene ofte sportstriller stående.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 22:45   #23
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utbryterkongen Snupp vil uansett måte gjetes om det er balkong eller terasse vi har. Jeg innbiller meg at det kanskje er mer praktisk med bakkeplan når man har vogn, men det er kanskje viktigere at Snupp ikke kan stikke av på sedvanlig vis.

Ja, når jeg tenker meg om ville det jeg ønsket meg aller mest akkurat nå vært en ferie der S ikke stakk av flere ganger daglig.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 22:49   #24
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Eller Protaras like ved Fig Tree Bay på Kypros, på dette hotellet

http://www.apollo.no/Travelling+with...tm?Search=True&

Vi var der nå i juli, hadde leiligheter på bakkeplan litt vekk fra bassenget, men slik at du ser det. Stor gressplen utenfor markterrassen, og lekeplass rett nedenfor tvers over gressplenen. Be om leilighet fra 13-18 bakkeplan. Romslige leiligheter. En liten babylekeplass rett siden av bassenget som du ser fra leiligheten. Stranda bare en liten bakke ned fra bassenget. Butikk og restaurant. Kort spasertur til lite sentrum med flere barnevennlige restauranter med lekeplasser inne. Blant annet en indisk og en italiensk som ikke lå langt i fra hverandre, der har de god mat, den siste litt dyrere. Obs, en time busstur fra flyplassen og kvelds/nattavganger nå i sommer.
Jeg synes forresten det er mest stressende med leiligheter oppover i etasjene, mine unger er for aktive til å gidde å holde på en liten veranda, og da må man alltid UT og gå for å aktivisere dem. Bedre å sitte ute på bakkeplan med leker og diverse utenfor, pluss lettvint til og fra basseng og stranda med diverse utstyr.

Vi var på nabohotellet; Blue Village Althea Beach i fjor. Veldig bra
http://www.startour.no/Resorts/Trave...el=3761&type=c

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 22:51   #25
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

men det er kanskje viktigere at Snupp ikke kan stikke av på sedvanlig vis.

Ja det tror jeg. De hadde heis der vi bodde.

Gammel 30-07-08, 22:20   #26
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville ikke vært redd for å dra til Mallorca i sept/okt.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.