Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-08, 22:25   #221
Snurr
Sjenert

Snurr sin avatar

Medlem siden: May 2008
Snurr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

[quote=Jålebeinet;1046692]Verken nytt eller revolusjonerende, men nå er det mitt

quote]

Og *poff* så var jeg over tusenlappen fattigere etter å ha sett disse fine skoene i dette innlegget, som jeg bare måtte ha...

Gammel 14-07-08, 22:37   #222
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Papir: De skoene er kjempegode, jeg har dem med bredere rem. Du kommer ikke til å angre på den tusenlappen.

Husker ikke om jeg har lagt inn bilde av disse skoene som jeg bestilte fra en amerikansk nettbutikk, og som guttene mine hadde med hjem. Nå har jeg ihvertfall fått dem, og de er veldig fine og gode å gå med. (Kenneth Cole).

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kennethcole.jpg (38,4 KB, 13 visninger)
Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 15-07-08, 18:04   #223
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Salg er moro ja!

Var et ærend i Drammen i dag for moren min, så da ble det tid til litt shopping.

"Måtte" ha ny topp og sko (skoene jeg hadde gnager no vannvittig, at jeg aldri lærer med det paret ). Anyways, det ble disse to:

Topp fra HM til en hundrelapp

Sko fra DNA også til en hundrelapp! (mer gressgrønne i virkeligheten)

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 15-07-08, 22:57   #224
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg elsker ham litt fortsatt. :fjortis:

En venninne av meg, som også nylig så serien igjen, fortalte fortørnet at denne gangen var det faren til Angela hun ble litt hypp på, ikke Jordan.

Jeg likte faren den gangen også jeg.
Og Jordan.
Som han kunne lene seg inn til veggen... sukk.

Avsporing totalt.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 16-07-08, 18:14   #225
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Storebror og jeg har vært på Specsavers og plukket ut briller til meg. Det ene paret er jeg helt sikker på, det andre er jeg litt usikker på enda. De er veldig ulikt hva jeg har hatt tidligere.

Denne tror jeg det var jeg hadde som førstevalg. I allefall en som likner.

Og denne i burgunder som andrevalg:

De har to-til-prisen-av-en-tilbud.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 16-07-08, 18:46   #226
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på ferie i Spania i to uker, og benyttet anledningen til å kjøpe diverse på salg på Zara, fornuftige ting til barna og meg. Jeg prøvde å pushe Camper-sko på jentungen, men tror dere hun ville ha dem?

Og så denne ufornuftige tingen til meg selv (bildet er lånt fra ebay):

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 19-07-08, 19:03   #227
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Denne ble min i dag Hører også med en lang hank slik at man kan bære den på kryss. Fra MJ.

Gammel 20-07-08, 12:28   #228
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 20-07-08, 12:33   #229
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Store sko, men shortsen i str 42 var litt snau. Noen som trenger den? Send adresse på PM.

https://www.ellos.no/DetailPages/Det...oductId=189476

Strandkjole:

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 20-07-08, 13:33   #230
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Denne ble min i dag Hører også med en lang hank slik at man kan bære den på kryss. Fra MJ.

Åhhh ! Den var nydelig

Gammel 26-07-08, 19:20   #231
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Veske fra Marimekko, med litt størrelse på. Min er dog i beige.

Gammel 26-07-08, 20:26   #232
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag har jeg vært på shopping.
Uendelig lenge siden sist, jeg hadde nesten begynt å kategorisere meg selv som miljøbevisst shoppestopper.

Jeg fant meg en knallfarget lekker, lett og luftig cardigan, flott lakserød tynn bomullsgenser, koksgrå lang singlett/minikjole, strikket, hvit bomullsssinglet/kjole, samt en liten hvit shorts.

Her sees det:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Be6.jpg (43,4 KB, 24 visninger)
Filtype: jpg Be7.jpg (35,9 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg Be8.jpg (26,9 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg Be4.jpg (23,7 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg Be2.jpg (38,1 KB, 8 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 26-07-08, 21:02   #233
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spontanshoppet hvit piratbukse på salg i dag. Da jeg kom hjem, innså jeg plutselig at størrelse 36 kanskje hører noen tiår tilbake.

Men toppene passet. Såvidt.

Gammel 26-07-08, 21:06   #234
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg spontanshoppet hvit piratbukse på salg i dag. Da jeg kom hjem, innså jeg plutselig at størrelse 36 kanskje hører noen tiår tilbake.

Men toppene passet. Såvidt.

Jeg klarer dette hver gang jeg skal kjøpe BH-er for tiden. Heldigvis kjøper jeg aldri uten å ha prøvd, men jeg føler meg litt dum der jeg står og prøver å dytte puppene inni en liten cup. Og så orker jeg ikke kle på meg, gå ut og hente nytt og så kle av meg igjen og prøve mer, så da ble det med det forsøket.

Gammel 26-07-08, 21:20   #235
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Ylvania er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Veske fra Marimekko, med litt størrelse på. Min er dog i beige.

Dæven den var fin!

HVOR kjøpte du den??

:sikler:

Gammel 26-07-08, 21:26   #236
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpt meg en kjole jeg (skikkelig kjole/tunika menneske)

Og en fantastisk nydelig sort ullkåpe fra Bruuns Bazar (høstvarene ar ankommet CARA ja )

Kjøpte også den vesken på bilde nr.2 tidligere i sommer en har ikke brukt den ennå (ikke tatt av lappene engang)

Gammel 26-07-08, 21:27   #237
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Nydelig kjole, Angelique!

Gammel 26-07-08, 21:45   #238
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg spontanshoppet hvit piratbukse på salg i dag.

Uff, der leste jeg at du spontanaborterte i hvit piratbukse, og tenkte forvirret både stakkars deg og at det var en merkelig sted å skrive det.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 26-07-08, 21:49   #239
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ylvania, her.

Dæven den var fin!

HVOR kjøpte du den??

:sikler:

Jeg kjøpte min på båten mellom Åbo og Stockholm, men de har den også her. Rålekker, og utrolig praktisk størrelse.

Gammel 26-07-08, 22:02   #240
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk sykkeltrøye av sambo i dag:

Adele er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.