Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Stakittgjerde

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-08, 10:05   #21
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stakittgjerde

Vi kjøpte sånne ferdige seksjoner på Plantasjen for en 5-6 år siden og det er iallefall ikke god kvalitet. De råtner og detter ned og malingen henger svært dårlig.

Gammel 26-07-08, 14:00   #22
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stakittgjerde

Jøss, skal det vere så vrient å finne ei god løysing på dette?

Me trenger nytt gjerde rundt hagen vår, men usikker på kva som finnes på marknaden.

De som lagar sjølv, er det saging og høvling og pussing heilt i frå grunnen av (les: frå material/planke eller kva no den riktige betegnelsen er)

Eg ser for meg at me kjøper ferdige stavar og festar det til det gamle fundamentet på eitt eller anna vis.

Mange her i området har satt opp dette gjerdet, men eg er ikkje spesielt begeistra for dette alternativet i trykkimpregnert tre. Eg har lyst på godt gammaldags stakittgjerde eller liknande

Vedlagte bilder
Filtype: jpg rkc_kongsgard_gjerde_thumb2_95357.jpg (16,5 KB, 11 visninger)

Sist redigert av Bergensis : 26-07-08 kl 14:06.
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.