Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-06, 23:11   #601
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bollemor75, her.

Jeg vil forøvrig ha kjolen Angelique har bestilt. Den var rålekker!!

...men de hadde KUN XL igjen. *hulk*

Gammel 17-11-06, 23:13   #602
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mobiltelefonen min døde dessverre idag

Nå må jeg finne en ny. Fortsettelse følger!

Sist redigert av Miss Norway : 17-11-06 kl 23:19.
Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 23:14   #603
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlighet som dere shopper!

I dag har jeg forresten kjøpt meg flybilletter, skal til Oslo i februar.

007 er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 23:22   #604
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liven! Velkommen skal du være!

Gammel 17-11-06, 23:26   #605
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

007 er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 23:32   #606
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Vet ikke om det bare er klær og utstyr til hjem som skal hit jeg? Men jeg prøver meg.

Dette har jeg shoppet idag.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg askepott1.jpg (17,8 KB, 0 visninger)
Filtype: jpg skomakergata.jpg (7,9 KB, 0 visninger)
Shakira er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 23:32   #607
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

...men de hadde KUN XL igjen. *hulk*

Men hvis jeg bare spiser masse, masse, masse mat...

...DA kanskje xl passer... Løsningsorientert jeg altså!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 00:20   #608
tutta
Passiv

Standard

Mobiltelefonen min døde dessverre idag

Nå må jeg finne en ny. Fortsettelse følger!

Håper du finner en ny med masse duppeditter

Gammel 18-11-06, 03:16   #609
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

= http://www.bodybuildingdungeon.com/forums/images/smilies/hay.gif

Er det et forum å ferdes på for en miss, da?

Shoppet barneklær igjen, jeg:

Og en kjole som jeg ikke finner bilde av. Den er så fin at jeg må ta bilde av den og legge ut etterpå.

Gammel 18-11-06, 10:05   #610
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Shoppet barneklær igjen, jeg:

Og en kjole som jeg ikke finner bilde av. Den er så fin at jeg må ta bilde av den og legge ut etterpå.

Herlighet så flotte klær! Spesielt likte jeg de nusselige skoene Hvor har du kjøpt det? Hvilke merker/kjeder pleier du å handle i? Er det GAP der du bor?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 10:08   #611
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Nå høres du ut som min mor, assa!

Når årene setter sine spor må en miss ty til både anabole steroider , proteinshaker og hengelås på kjøleskapet for ikke å se helt Miss Lykket ut...

Gammel 18-11-06, 14:27   #612
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bollemor75, her.

Klart det snuppa. Jeg vil nemlig ha skikkelig røde gardiner i stua!
Vi er en match made in heaven!!

Gammel 18-11-06, 14:59   #613
tiril
Passiv

Standard

Kan eg spørre om en ting, odd molly kleda...Er kleda små eller store i str, eller helt "normale"????

og kor blir det billigast å kjøpe dei fra????over internett eller i butikken????

Er jo berre helt sinnsykt lekre...
so utruleg masse fint i denne tråden...sukk...drømme...

Gammel 18-11-06, 15:24   #614
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Herlighet så flotte klær! Spesielt likte jeg de nusselige skoene Hvor har du kjøpt det? Hvilke merker/kjeder pleier du å handle i? Er det GAP der du bor?

Jeg handler mest barneklær på Gap, og litt på Gymboree, der dette er kjøpt. Gymboree er også en landsdekkende kjede.

Gammel 18-11-06, 16:08   #615
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg handler mest barneklær på Gap, og litt på Gymboree, der dette er kjøpt. Gymboree er også en landsdekkende kjede.

Gymboree må jeg sjekke opp?

Hvordan er det med GAP, er det omtrent som HM i Norge? Jeg synes prisene er lave, men klærne virker mye mere forseggjorte enn HM klær. Jeg ville tippet at de kostet mye mer om jeg ikke visste hva de koster.

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 16:13   #616
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Angeliquehar du fått juleesken fra Cornelias hus? Venter spent på min. ...Du burde få vervepremie

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 16:17   #617
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Kjøpte meg denne i går
http://www.nokia.no/phones/7360/
I powder pink

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 16:24   #618
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Gymboree må jeg sjekke opp?

Hvordan er det med GAP, er det omtrent som HM i Norge? Jeg synes prisene er lave, men klærne virker mye mere forseggjorte enn HM klær. Jeg ville tippet at de kostet mye mer om jeg ikke visste hva de koster.

Jeg synes ikke Gap er så fantastisk, det er helt greit og det er billig. Savner H&M, og skulle gjerne byttet. Men det er kanskje litt smak og behag.

Gymboree må du sjekke opp, ja. Litt dyrere enn Gap og H&M, men bedre kvalitet, og noen skikkelige lekkerbiskener innimellom.

Gammel 18-11-06, 16:57   #619
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Her er den kjolen jeg snakket om. Blitzen lyver litt, den er litt rødere enn det ser ut som her:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Kjole 004.jpg (62,1 KB, 15 visninger)
Gammel 18-11-06, 17:21   #620
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte disse aerobicskoene i dag. *jogger på stedet hvil* Det gikk litt fort i svingene kan man si. Da jeg kom hjem så jeg merket på skoene, det har jeg aldri hørt om før. Det kan selvsagt ha noe med at jeg aldri har trent aerobic, ei heller brukt aerobicsko.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.