|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#421 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: "Perfekte mødre"Jeg er ikke miss Norway, men utfra det jeg vet om kjemi og fysiologi antar jeg at hydrolyserte melkeproteiner er lettere å bryte ned for tarmen, og dermed gir mindre mage-/tarmplager. Det vil ha liten virkning på evt. allergireaksjoner som skjer systemisk, altså i blod/lymfe.
![]() |
#424 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: "Perfekte mødre"Det holder leeeenge med 1 *snakkeraverfaring*
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 16-11-06 kl 16:39. Årsak: la til en høflighetsknegg |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Perfekte mødre"Jeg har ikke lest hele tråden, men ser at man liksom ikke skal gi fisk før de er 1 år. Hvorfor lages det middagsglass med fisk fra 8 mnd da?
![]() |
#429 |
Borte
|
![]() Sv: "Perfekte mødre"
![]() |
#430 |
Administrator
|
Jeg trodde det gjalt fet fisk, mtp tungmetaller og annen forurensing. Men så har jeg ikke oppdatert meg helt i det siste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: "Perfekte mødre"Nå finnes det jo gjerne både gluten og melk i barneglass som står oppført med 4mnd. Så det er vel ingen sammenheng mellom anbefalinger og innhold i babyferdigmat. Jeg har en pakke med grøt som det står "Fra 4 mnd, men WHO anbefaler fra 6 mnd" (tror det står det, tysken min er ganske sheise)
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 16-11-06 kl 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#433 |
Quiet, please
|
Kefir er vel noe av det aller sunneste man kan drikke av melkeprodukter, også for voksne? Inneholder ikke det veldig mye av disse sunne melkesyrebakteriene?
![]() |
#434 |
Epikur
|
![]() Sv: "Perfekte mødre"At ting er i handelen betyr ikke at det er bra. At feks gåstol er i handel, tar jo noen som et argument for at det er ok, ikke sant? Man kan aldri stole på at markedskreftene i seg selv er en garanti for kvalitet.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 17-11-06 kl 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Epikur
|
Ja, det er jeg enig i. Vi tok det med ro med fiskeintroduksjonen, pga sterk allergi hos min bror. Men generelt er det ikke noe problem, tror jeg.
![]() |
#438 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tror ikke jeg heller. Fiskekaer, derimot ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|