|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?Men som voksen kan man jo ta med seg vennene sine på storbyferie, reise med venner til en ny gresk øy, leie et hus på en ny strand osv. Variere miljøet. Og så er det jo gøy å møte nye mennesker og nye land. Ny mat. Ny vin.
![]() |
#42 |
intro
|
![]() Sv: Spin Off - Er campingfolka harry?For et par uker siden var jeg i Indre Østfold og beskuet en campingplass der det var gjengs med blomsterbed og tujahekker rundt forteltet. Jeg må innrømme at jeg fniste litt i skjegget, og ja - jeg synes campingliv à la den TV-serien fra Larkollen er temmelig harry. Sjøl fikk jeg overdose da familien stadig reiste Europa rundt i fuktig, småmuggent familietelt på 80-tallet, men campinghytter er OK, synes jeg.
![]() |
![]() |
#43 |
Originala
|
![]() Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?I skrivende stund sitter jeg i en lånt camingvogn på en campingplass i Grimstad. Og tro det eller ei, det er helt vanlige folk som er her. Riktignok står det tett i tett i tett med campingvogner her, men det føles ikke som privatlivets fred er truet. Jeg tror det har å gjøre med at vi nesten forsvinner i mengden her vi sitter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?Jeg synes faktisk det er hakket mer harry å bare velge en ferieform, og aldri prøve noe nytt. Campingferie er virkelig ferie på ungenes premisser, samme med sydenturer. Storbyferie sammen med mannen min eller ei venninne er utmerket.
![]() |
#48 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?Det er vel forskjell på campere også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Ustabil
|
![]() Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?
Jepp. Camping er ikke billig. Men ja, billigere enn hytte. Og det er det jeg oppfatter at campingvogna er for de fleste med fast plass. Et alternativ til hytte. I campingvogn kan du få flott beliggenhet for en egentlig rimelig penge. Rett ved sjøen, ved et vann, eller på fjellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Ustabil
|
![]() Sv: Spin Off - Er campingfolka harry?
"Kongen av campingplassen" er en sang av Ole Ivars. Sangen er morsom, og sannsynligvis var det denne han refererte til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Borte
|
![]() Sv: Spin Off - Er campingfolka harry?
Ja, jeg har hørt den sangen da.
![]() |
#53 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?Vi har campiongvogn på Hemsedal, den brukes hver vinter når vi står på snowboard. Harry? Mulig det. Digg? JA!
![]() |
#54 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?
Det viktigst er at folk gjør det som passer dem best. Om de ter camping, syden eller storby. For noen er det gøy å dra nye steder hver gang, men for andre kan det oppleves som bare stress. Og det blir jo ikke mye til ferie.
![]() |
|
|