Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-08, 19:29   #161
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Har kjøpt meg sykkel (hybrid) og sykkelcomputer. Gleder meg til å prøve den

Adele er ikke aktiv  
Gammel 03-07-08, 22:36   #162
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Så bra!
Nooria: håper de har igjen.

(skulle jo hatt provesjon av dette jeg )

I dag fikk mellomsøster denne i blå... til full pris.

Gammel 04-07-08, 14:22   #163
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt meg en sort softshell jakke fra Bergans:

Grei å ha når man vil se litt kledd ut, men samtidig ikke bli våt og kald

Og så har jeg bestilt denne:

Kommer til høsten en gang...

Sist redigert av løve70 : 04-07-08 kl 14:48.
løve70 er ikke aktiv  
Gammel 04-07-08, 16:03   #164
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fine jakker, løve70

Helle er ikke aktiv  
Gammel 04-07-08, 20:31   #165
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

1. Ny Osprey Stratos 24 dagstursekk med luft mellom selve sekken og ryggen, kan suppleres med drikkesystem.

2. Nye Brigdedale sokker med padding.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 04-07-08, 20:58   #166
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cec, her.

Har kjøpt meg sykkel (hybrid) og sykkelcomputer. Gleder meg til å prøve den

Flott sykkel! Jeg har pulsklokke for sykkel som også måler distanse, fart osv. Morsommere å trene med litt utstyr!

Gammel 04-07-08, 22:13   #167
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

I dag fikk mellomsøster denne i blå... til full pris.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-07-08, 23:54   #168
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har tatt litt av i kveld!

Gammel 06-07-08, 23:55   #169
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er et sånn klistremerke for å ha på veggen

Gammel 07-07-08, 09:07   #170
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ekorn: Herlig naivistisk! Liker stilen! Hvorfra?

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 07-07-08, 09:23   #171
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Aah, jeg fant ut av det!

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 07-07-08, 10:18   #172
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Ekorn: Herlig naivistisk! Liker stilen! Hvorfra?

Stilig ikke sant?!
http://www.palmercash.com/

http://www.modcloth.com/

Gammel 07-07-08, 14:49   #173
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Endelig fikk den være med meg hjem. En Mulberry Elgin.

Gammel 07-07-08, 14:54   #174
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, den veska.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 07-07-08, 17:28   #175
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Hehe, Ophelia, her er min Mulberry - garantert ekte denne gangen - som kom med posten idag:

Mulberry Bayswater

Gammel 07-07-08, 18:15   #176
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Siden jeg har begynt å kle meg med røde klær , måtte jeg ha et par røde sko ....

Kjøpt disse her hos Net-A-Porter
Kommer sikkert onsdag

Red glitter patent leather ballerina flats. Christian Louboutin flats have an almond toe and the signature red sole. Italian sizing.

Gammel 07-07-08, 18:16   #177
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av muad'dib, her.

hehe, ophelia, her er min mulberry - garantert ekte denne gangen - som kom med posten idag:

Mulberry bayswater

lekker!!!!

Gammel 07-07-08, 19:37   #178
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Hehe, Ophelia, her er min Mulberry - garantert ekte denne gangen - som kom med posten idag:

Mulberry Bayswater

Denne har jeg i kremhvit og den er så fiiin.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 07-07-08, 20:31   #179
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha prøvd minst 20 par støvler det siste året har jeg i dag kjøpt meg svarte Ilse Jacobsen-støvler. Egentlig ville jeg ikke ha det, siden "alle" har dem og jeg ikke bryr meg spesielt om merket, men alle de andre jeg prøvde var jo så trange øverst i leggen uten å ha noen reguleringsmulighet. Det er jo et poeng å kunne ha dongeribukser oppi uten at det gjør vondt.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 07-07-08, 23:50   #180
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Majsa: Kjøpte du 'bildet' eller bestilte på nett? Synes og det var kjempefint, så ser gjerne på en eventuell link....

Angelique: Den kjolen var utrolig fin!

røver å leite opp bilde på nett av min nye denimkjole uten hell:

Lilleville er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.