|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er dere flinke til å sakke ned farten på bilen når dere ser noen rir på hest på vJeg slakker ned farten hvis det er barn eller dyr i nærheten av veien.
![]() |
#22 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Er dere flinke til å sakke ned farten på bilen når dere ser noen rir på hest på vSom gammel hestejente vet jeg godt hvor skvetne de kan være og slakker godt av og kjører forbi med skikkelig avstand.
![]() |
#23 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere flinke til å sakke ned farten på bilen når dere ser noen rir på hest på vOm jeg sakker farten eller ikke, det er varierende, ut fra hvordan veien og forbikjøringsmulighetene er. Altså om det er god plass til å svinge godt rundt og forbi hesten eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere flinke til å sakke ned farten på bilen når dere ser noen rir på hest på vKlart jeg gjør det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er dere flinke til å sakke ned farten på bilen når dere ser noen rir på hest på vNå er det uhyre sjeldent jeg møter på hester på de veien jeg ferdes..... Men jeg ville vel kjørt litt saktere..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Er dere flinke til å sakke ned farten på bilen når dere ser noen rir på hest på vJeg tror jeg faktisk har stoppet helt opp et par ganger pga hester og ryttere som ikke har hatt kontroll på seg selv. Ellers må jeg si at det er en uting at hester skiter på fortau/sykkelsti og at rytteren ikke fjerner møkka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Er dere flinke til å sakke ned farten på bilen når dere ser noen rir på hest på vJa, det gjør jeg. Det sitter som en automatisk refleks at når jeg ser hester eller barn, så finner foten bremsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er dere flinke til å sakke ned farten på bilen når dere ser noen rir på hest på vVel... jeg gjør vel det, men kanskje ikke så veldig. Jeg har egentlig ikke noe særlig greie på hester. Kan ikke huske at det var en del av teorien på førerprøven
![]() |
#29 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Er dere flinke til å sakke ned farten på bilen når dere ser noen rir på hest på vSelvsagt! Alltid.
![]() |
|
|