Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Tupperware-stæsj

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-08, 22:46   #1
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Tupperware-stæsj

Hva gjør jeg hvis jeg har lyst på noen tupperware-greier men ikke har noen tuppervenner som driver med partyer?

Gammel 23-06-08, 22:50   #2
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tupperware-stæsj

Hvis du går inn på tupperware.no kan du finne hvor de har tupperware shop, de står i sånne boder over hele landet på sommertider!

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 22:51   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du leter (og finner trolig langt billigere) på www.ebay.com.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 22:54   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du leter (og finner trolig langt billigere) på www.ebay.com.

Der kom du meg i forkjøpet.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:06   #5
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Du begynner som partyvertinne for Tupperware

Gammel 23-06-08, 23:08   #6
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er ingen selgertype i det hele tatt... Og ebay virker skummelt, og ikke hadde de en av tingene jeg vil ha heller (bakeunderlag).

Er ingen her inne som er interessert i å selge til meg da?

Gammel 23-06-08, 23:09   #7
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg er ingen selgertype i det hele tatt... Og ebay virker skummelt, og ikke hadde de en av tingene jeg vil ha heller (bakeunderlag).

Er ingen her inne som er interessert i å selge til meg da?

Send meg en PM, så kan jeg ta det gjennom en bekjent.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:10   #8
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ei venninnne av mamma driver med tupperware, kan sikkert få kjøp av henne og sende deg?

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:10   #9
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Beklager, liker ikke Tupperware jeg. Syns det er alt for dyrt og det er slett ikke alt jeg syns er så smart og uunværlig heller. Men, nå var det jo ikke det du spurte om da. Håper du finner noen som vil selge deg det du ønsker deg.

Gammel 23-06-08, 23:12   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Selger ikke Stinemor Tupperware da?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:12   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke denne du mener? Jeg fant 22 stykker.

Ebay er ikke videre farlig; mange av selgerne er firmaer som bruker ebay som postordrekatalog. Du vil se at mange av mattene er nye.

Og hvor risikabelt er det egentlig å kjøpe noe til 18 dollar på nett? Med frakt kommer du kanskje opp i $25, og skulle du bli lurt, vel, så har du tapt 129 kroner.

Hva koster en slik i Norge?

Sist redigert av Teofelia : 23-06-08 kl 23:16. Årsak: Skrivefeil
Gammel 24-06-08, 00:28   #12
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser litt annerledes ut i den norske katalogen enn de Teo viser til, men det er sikkert samme greia. Det koster 199,-

Det er vel femte gang jeg plukker opp katalogen fra resirkuleringsesken vår for å sjekke noe. Er jo reneste guruen med denne, så jeg bør kanskje beholde den.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 09:05   #13
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og hvis du bor i Oslo/Akershus, er det bare å dra på Sandvika storsenter i helgen, der det pleier å være Tupperware-stand. Det har jeg også sett på Bryn senter, men ikke like ofte.

Ellers støtter jeg eBay-forslaget. Jeg handler mye der, både fra .com og .co.uk. Jeg kjøpte en utgått UltraPlus brødform ifjor, og den var i enda bedre stand enn på bildet.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 09:05   #14
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Standard

Neida, katalogen finnes på nett også!

Jeg fant bare den øverste jeg (og den sender ikke til Norge) da jeg søkte, ikke de som blir solgt av ebay stores. Av en eller annen grunn. Er det disse du mener at er firmaer som bruker ebay som katalog? Hvordan blir det med porto fra disse da? Blir det alltid 7 dollar som du nevner ovenfor? Lønner det seg å kjøpe flere ting fra samme selger? Hva med toll og slikt?

Gammel 24-06-08, 09:09   #15
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Standard

Jeg bor forresten i Bergen.

Gammel 24-06-08, 10:27   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg fant bare den øverste jeg (og den sender ikke til Norge) da jeg søkte, ikke de som blir solgt av ebay stores. Av en eller annen grunn. Er det disse du mener at er firmaer som bruker ebay som katalog? Hvordan blir det med porto fra disse da? Blir det alltid 7 dollar som du nevner ovenfor? Lønner det seg å kjøpe flere ting fra samme selger? Hva med toll og slikt?

Hvorfor du ikke fant de andre, kan jeg ikke svare på?

Det kommer ikke alltid så tydelig frem om det er firma eller privatperson som er selger, og for min del så bruker jeg ikke henge meg opp i det når jeg handler. Hvis vedkommende har 1000+ positive tilbakemeldinger og få eller ingen negative, så handler jeg gjerne.

Porto varierer etter størrelse og vekt på pakken, så det kan være lurt å kontakte selgeren i forkant og spørre hva porto til Norge blir før man byr eller kjøper. (Hvis varen har et "Buy now"-symbol, kan man kjøpe den som en vanlig vare på vanlig vis. Hvis ikke byr man på den i en "auksjon".

Det lønner seg å ikke handle for meg enn 200 kroner, hvis man klarer det, for da er varen toll- og avgiftsfri. Med en gang du passerer 200 kroner, må du betale moms på 25 %, samt et fortollingsgebyr på rundt 100-lappen.

Gammel 24-06-08, 10:30   #17
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Stinemor selger Tupperware.. Send henne en PM..

Gammel 24-06-08, 10:34   #18
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Det er noen som reiser rundt i Bergen og. En bekjent av meg. Men det er veldig lenge siden jeg har sett de.

Men MorStine fikser nok til deg!

Sist redigert av Isolde : 24-06-08 kl 17:02.
Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 11:39   #19
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Porto varierer etter størrelse og vekt på pakken, så det kan være lurt å kontakte selgeren i forkant og spørre hva porto til Norge blir før man byr eller kjøper. (Hvis varen har et "Buy now"-symbol, kan man kjøpe den som en vanlig vare på vanlig vis. Hvis ikke byr man på den i en "auksjon".

Det lønner seg å ikke handle for meg enn 200 kroner, hvis man klarer det, for da er varen toll- og avgiftsfri. Med en gang du passerer 200 kroner, må du betale moms på 25 %, samt et fortollingsgebyr på rundt 100-lappen.

200 kroner med eller uten porto? Bruker du paypal til å betale med da? Det har jeg nemlig ikke kjennskap til, er mer vant til å bruke kort.

Gammel 24-06-08, 11:43   #20
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Uten porto. Men det må være 199.99 ikke 200.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.