|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?Jeg bare lurer på noe.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
|
Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?Hvem tenker du at lærergruppen er for? Lærere, lærerstudenter, førskolelærere, fler? Tenker du at gruppen skal være synlig for alle, eller bare medlemmer av gruppen? Tilgangsbegrensing? Dere har jo vist med den sosliale gruppen at det er behov, så vi kan vurdere en gruppe med eget forum. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?Det er vel stort sett lærere og lærerstudenter som bruker gruppa nå? Jeg kan ikke spesifikt huske at det har vært førskolelærere innom (unntatt de som ev. jobber i småskolen nå), men det kan hende jeg tar feil. Og bare fordi de ikke er innom nå, betyr jo ikke det nødvendigvis at de ikke er naturlig del av nytt underforum. Det kan jo f.eks. hete Pedagogene eller noe sånt - det er litt mer åpent enn Lærerlaget.
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?Eget underforum! Det hadde vært noe!
|
|
|
#9 |
|
Administrator
|
Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?
Om en vingruppe er ønsket her på FP så ligger forholdene til rette for å starte en slik i de sosiale gruppene, fraværet av en slik gruppe tolker jeg som at behovet ikke er så stort eller at dere har en annen arena som er bedre egnet til formålet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?Ad. vinforum: Må man gå veien om sosiale grupper for å rettferdiggjøre behovet for et nytt underforum?
|
|
|
#11 |
|
Administrator
|
Jupp. Eller stor aktivitet i et annet forum i tillegg til at en viser "medlemskap" i en sosial gruppe. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?Er det bestemt, da?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Administrator
|
Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?Det blir en egen brukergruppe (må ikke forveksles med "sosiale grupper") med et lukket forum, i så fall. Spørsmålet blir om dere skal godkjenne nye medlemmer eller om hvem som som helst som mener de passer kan melde seg inn? Hva tenker dere om det? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Sosial gruppe med stor aktivitet - egen blogg? Underforum?Jeg tenker umiddelbart at hvem som helst kan melde seg inn, men må være aktiv for å forbli medlem. Hva tenker andre? Det vil jo neppe være så voldsomt interessant for andre enn lærere/pedagoger.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Administrator
|
Nei, det er litt det som er poenget med en sånn gruppe. Tema som er interessante for andre skal postes i andre egnede fora. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ansvar for egen luring
|
|
|
|
![]() |
|
|