Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barndommens samledilla

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-08, 20:52   #21
Nuta
tittel -en, titler

Nuta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Sv: Barndommens samledilla

Jaaa, alle samlet jo på noe før*mimrer*
Jeg samlet på glansbilder, servietter og viskelær, husker så gøy det var å byttehandle med samleobjektene.

Gammel 10-06-08, 20:54   #22
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg samlet på alt.
Bilder, glansbilder, fotballbilder, blader fra trærne, steiner, viskelær, Barbiedukker, alt med frosker på, stearinlys, servietter, tegnebøker, Donaldblad, klinkekuler, kortstokker, frimerker og masse annet.
Jeg var rå, hadde et eget "rom" på rommet mitt til alt jeg samlet på.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 21:10   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åjada. All of the above. Også stappet jeg sikringsskapet fullt av alt jeg ikke fikk "ta inn i huset"; ministreng (skytestreng), kritt, steiner og ispinner - særlig de i plast med Asterix-figurer. :nostalgisk:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 22:50   #24
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Tja, jeg samlet for det meste på Donaldblader og steiner (hvilket jeg fortsatt gjør), og så hadde jeg perioder hvor jeg samlet på klistremerker, glansbilder, viskelær og "viskelærdryss", servietter og colakorker. Ja, og så smurfene da!

Da jeg ble litt eldre samlet jeg på utklipp av Duran Duran - hvor John Taylor var favoritten!

Fortsatt samler jeg også på en del pingvinting.

Gammel 10-06-08, 23:02   #25
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg samlet halvhjertet på servietter og helhjertet på Dynastietbilder ( ) og Dianabilder (dobbelt- ).

Gammel 10-06-08, 23:22   #26
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg samlet på glans, servietter, klistremerker og frimerker. Serviettene mine har jeg ennå, og i skapet havner det stadig nye fine servietter. Det hender små samlere får ta seg en titt i nysamlingen min og plukke med seg servietter de liker.

I tillegg samlet jeg på kråkesølv. Husker jeg lå på kne i grusen til alle naboene for å få med meg det som måtte være av skatter. Hadde en stor boks full av glimmer, men så tømte lillebroren min ut alt sammen, og da ble det ikke noe gøy å skulle samle på nytt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 23:30   #27
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg samlet på glansbilder, servietter, klistremerker, viskelær, colakorker, tinnsoldater (som var i kinderegg), kindereggfigurer, plakater (var medlem i noen fanklubber), ispinner (som jeg lagde smykkeskrin av), og sikkert mye mer som jeg ikke husker i farta.

Gammel 10-06-08, 23:50   #28
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Det virker som om det ligger i menneskets natur å samle
Artig å lese om alt som kan samles. Mimre,mimre...

Gammel 11-06-08, 07:06   #29
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg samlet på ALT som hadde solsikker på seg.

Toalettmapper, kort, kopper, salatbestikk, tepper, brevpapir, penal, ....jeg hadde solsikke-dilla i mange år.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 11:28   #30
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Huff ja... Noe av det var;

- postkort (gjerne de som var gratis)
- glansbilder
- servietter
- pyntetingg (porselen)
- plakater fra blad
- filmplakater (vi gikk på videosjappene og fikk der)
- tyske blad med Backstreet Boys i ( )
- brevpost

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 11:41   #31
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Jeg hadde/har mangel albumer med utklipp fra falcon crest og dynastiet.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 11:52   #32
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Barndommens samledilla

Donaldblader og plater (typ vinyl) samlet jeg på.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.