|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#43 |
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Kan dere anbefale meg en kjole?jeg er 158 og den er ikke lang til meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en kjole?Eneste med den grønne er at det er mulig at de lommene herper hele fasongen når man står på en litt annen måte enn modellen. Hvis det da hender at man står på noen andre måter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en kjole?Ja, den må plasseres startegisk, helst slik at brudeparet ikke snubler over den på veien opp midtgangen. Synd jeg ikke får fulgt med på hva som skjer, men kan jo passe på at punktet jeg fokuserer på er interessant nok.
![]() |
#52 |
|
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en kjole?Kaka, kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en kjole?Og sånn maskin som lager lekker "tåke" bør man også ha til den kjolen. Sammen med vindmaskinen.
![]() |
#55 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en kjole?
Eller skrittet til brudgommen.
![]() |
#58 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan dere anbefale meg en kjole?Nå skal jeg være forsiktig med råd, for vi har veldig ulik smak, men sånn generelt: Den første TROR jeg kan være en sånn som ser bedre ut på bilde, men en posering, enn i virkeligheten.
![]() |
|
|