Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hjelp - jakka til Storebror er blitt farget

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-08, 08:34   #21
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp - jakka til Storebror er blitt farget

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Å vaske den en gang til fester dessverre fargen bedre. Ellers kan jeg bare anbefale gallesåpe på det varmeste, det tar avfarging og overskuddsfarge veldig bra.

Hvor kjøper man det?

Gammel 28-05-08, 08:34   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg klasker meg noe på panna fordi jeg var så "glup" og forsøkte å vaske den en gang til. :grem:

Ja ja - jeg har heldigvis 3 HM innen et kvarters avstand, så jeg får vel tak i ny jakke i løpet av dagen.

Takk for alle tips! Gallesåpe, hvor får jeg kjøpt det?

Gammel 28-05-08, 09:18   #23
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Hvor kjøper man det?

På Helios og helsekost, det finnes flytende og fast. Fantastisk og miljøvennlig flekkfjerner, som kan brukes på ull og silke også.

Gammel 28-05-08, 09:19   #24
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, jeg min idiot foreslo selvsagt å vaske den en gang til.

Gallesåpe er sånn helsekost-ting, trur eg.

Gammel 28-05-08, 09:22   #25
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Har du Biotex? Legg den i bløt over natten i sterkt Biotexvann. Det kan hjelpe.

Denne kan jeg bare skrive under på virker! Farget mannens hvite genser lyserosa, la den i bløt i sterkt biotex-vann, lot den ligge i to døgn og vasket den etterpå. Gikk bort som bare det!

Lykke til!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 09:29   #26
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

På Helios og helsekost, det finnes flytende og fast. Fantastisk og miljøvennlig flekkfjerner, som kan brukes på ull og silke også.

Brukes på alt av flekker?

Gammel 28-05-08, 10:23   #27
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hjelp - jakka til Storebror er blitt farget

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Brukes på alt av flekker?

Jepp, den tar alt.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 11:13   #28
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Hjelp - jakka til Storebror er blitt farget

Hvorfor har jeg ikke fått dette med meg før?
*har ei som skal spise selv og ikke alt havner på smekke, uansett om vi har sånn med armer på og turbo er jo uheldigav og til, spes når han spiser noe med ketshup på... :blæ: *

Gammel 28-05-08, 12:08   #29
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mor Inagh har krøpet til korset og kjøpt ny jakke til guttungen.
(Og hvis noen har lyst på ei lyserosa-/svartrutete Lynet McQueenjakke i str 116 er det bare å si i fra.)

Men jeg skal definnitivt også kjøpe gallesåpe, det høres jo helt genialt ut.

Tusen takk for tips, alle sammen.

Gammel 28-05-08, 13:07   #30
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så bra at du fant ny jakke. Kan jo håpe at gallesåpen (om du får tak i )i tillegg fikser den gamle så har han en i reserve også.

Gammel 28-05-08, 19:48   #31
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Den jakka som ble farget har hengt ute i sola i dag, og den er faktisk blitt noe bleket allerede bare av det. Så, når jeg får somlet meg til å kjøpe gallesåpe og forsøker det i tillegg, kan det være vi har ei reservejakke, ja.

Gammel 28-05-08, 20:12   #32
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Biltema har billig gallesåpe.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 20:13   #33
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Biltema har billig gallesåpe.

Kjekt å vite

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.