Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det øyeblikket jeg virkelig innså at jeg er voksen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-08, 11:07   #41
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Det øyeblikket jeg virkelig innså at jeg er voksen

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det skumleste er alle disse ungene man har ansvaret for. Jeg - en klippe i deres liv. Jeg gruer meg til jeg blir avslørt som den noldusen jeg er.

Da er vi to!!
:nekteråblivoksen:

Gammel 18-05-08, 18:09   #42
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde et slikt øyeblikk her om dagen:
Fikk beskjed om at jeg fikk den lønnsforhøyelsen jeg hadde bedt om (som om ikke lønnsforhandlinger er voksent nok alene), og tenkte sporenstreks:

"Yes! Da tror jeg jammen vi har råd til den gressklippertraktoren!"

Når man synes det er fornuftlig å feire at man får en bråte med penger ved å kjøpe seg en gressklipper som koster mye mer enn Lånekassens månedlige utbetaling - da er man voksen.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 18:14   #43
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akk ja... Jeg begynte å føle meg som et fossil den dagen det gikk opp for meg at et par av guttene jeg hadde i den første barnehagen jeg jobbet i, fint kan være pappaer sjøl i dag.

For ikke å snakke om når jeg står og ser på russen som blomstrer i all sin prakt, og tenker: "Jeg kunne vært mora deres."

Gammel 18-05-08, 18:34   #44
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg nekter å innse at jeg er voksen. :sådetså: Derfor hadde jeg med meg gele og vaniliesaus på jobb i går og sjokoladepenger til oss som jobbet kveldsvakt. 17 mai er da barnas dag. Av latteranfallene å dømme var det en 3 fnisete fjortiser og ikke 3 jenter som alle er 32 år på jobb.

Gammel 18-05-08, 18:38   #45
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Luftslottet:

Usannsynlig bra. Du er virkelig ordentlig voksen. Gressklippertraktor!
voksen tror jeg aldri jeg blir.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-08, 18:52   #46
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Når man synes det er fornuftlig å feire at man får en bråte med penger ved å kjøpe seg en gressklipper som koster mye mer enn Lånekassens månedlige utbetaling - da er man voksen.

Helt klart.

For noen måneder siden innså jeg at jeg var blitt voksen, i alle fall en stakket stund, da det gikk opp for meg at jeg hadde penger på konto 2 dager før jeg fikk utbetalt ny lønn...

Gammel 18-05-08, 19:01   #47
tvillingmamma83
høyt og lavt

tvillingmamma83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Helt klart.

For noen måneder siden innså jeg at jeg var blitt voksen, i alle fall en stakket stund, da det gikk opp for meg at jeg hadde penger på konto 2 dager før jeg fikk utbetalt ny lønn...

Gammel 19-05-08, 08:58   #48
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Usannsynlig bra. Du er virkelig ordentlig voksen. Gressklippertraktor!
voksen tror jeg aldri jeg blir.

Det hadde ikke jeg trodd heller.
Men jeg antar at det var den late tenåringen i meg som gjorde utslaget, til syvende og sist. Det tar nemlig evigheter å klippe den gedigne plenen vår med vanlig klipper, og det gidder jeg ikke når jeg har råd til en gressklippertraktor.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 11:16   #49
Left
Passiv

Standard

Jeg skjønte jeg var voksen da vi forleden var ute og gikk tur.
En dame gikk foran oss, og vi skulle krysse veien på et gangfelt.
Ikke en bil i mils omkrets, men rødt lys. Vi med våre håpefulle sto rolig, mens damen strenet over veien. Jeg sier høyt og tydelig til sønnen min "Når det er GRØNT lys kan man gå"!! mens jeg sendte olme blikk etter damen, som snudde seg og så rart på meg.

Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 11:17   #50
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Akk ja... Jeg begynte å føle meg som et fossil den dagen det gikk opp for meg at et par av guttene jeg hadde i den første barnehagen jeg jobbet i, fint kan være pappaer sjøl i dag.

For ikke å snakke om når jeg står og ser på russen som blomstrer i all sin prakt, og tenker: "Jeg kunne vært mora deres."

Det der tenker jeg nesten hver dag på skolen. Jeg kunne vært mora til 90% av studentene.

Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 12:40   #51
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Endelig fikk også jeg denne aha-opplevelsen. Jeg fikk eget kontor!! Good God! Jeg er voksen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.