|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva gjør du før du skal bade i basseng? | |||
Dusjer naken uten å bruke såpe |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 13,27% |
Dusjer naken og bruker såpe på kroppen |
97 | 49,49% |
Dusjer med badetøy, og vasker med såpe under tøyet |
26 | 13,27% |
Dusjer med badetøy, og vasker uten såpe under tøyet |
11 | 5,61% |
Dusjer med badetøy og lar kroppen bli våt |
30 | 15,31% |
Dusje? |
1 | 0,51% |
Annet |
5 | 2,55% |
Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengDusjer naken med masse såpe
![]() |
#122 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengAng den såpa; med mindre den er desinfiserende er den slett ikke en nødvendighet mtp hygiene og bading. Såpe er mer et komfort-produkt.
![]() |
#123 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg har forresten gått tilbake til gamle vaner, og balanserer mer eller mindre anstendig til dusjen, slik at jeg atter alltid dusjer uten bikini først.
![]() |
#124 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg dusjer selvsagt naken og bruker såpe. Det er viktig hygienisk, men jeg synes også at det er ganske viktig å lære mine døtre at man ikke dør av å bli sett naken selv om man ikke har modellkropp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: stavanger
![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengEr litt flau her over den fine magen hehe så eg vasker meg godt men med badetøy
![]() |
#126 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengVar med storesøster på svømmetrening i går, og jeg er sjokkert over hvor mange som går rett i bassenget uten å dusje. Det er nesten slik at det burde vært påbudt med garderobevakter. :grøss: |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i basseng
Dusjer naken og vasker meg med dusjsåpe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengSelv om jeg ikke liker fellesdusjing så har man jo ikke noe valg i svømmehall så da dusjer jeg selvsagt naken og såper meg inn. Jeg har også lagt merke til at det er en del som dusjer med badetøyet på og synes ikke noe om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
har tatt seg sammen
|
Vil understreke at jeg er svært nøye med dusjen før bassengbad. Men i badekaret dusjer jeg ofte etter badet. Spyler over karet etter bad, og vasker det når resten av badet vaskes. Vel og merke når vi har badekar i huset da. Ser ikke helt at det skal være noen logisk sammenheng her.
![]() |
#130 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengUnngår å bade i offentlige bassenger så godt jeg kan.
![]() |
#131 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengVi var på badeland i Tyskland før jul, og jeg merket meg at alle i damegarderoben dusjet nakne, samt brukte såpe. Jeg skulle ønske folk gjorde det i større grad her også. Da vi begynte på babysvømming med eldstemann ble vi innprentet hvor viktig dette er mht. hygiene og sykdom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Fersking
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengDusjer med badetøy og vasker meg med såpe før jeg går i bassenget. Dusjer nesten daglig hjemme så syns det er renslig nok for meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Øvre Romerike
![]() |
Hvorfor er det discusting fordi om man ikke dusjer før man bader i sitt eget badekar?
![]() |
#135 |
Passiv
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengDa vi var på ferie på Island var det stort fokus på at man skulle vaske håret, under armene og skrittet UTEN badetøy før man gikk ut i vannet. De hadde alltid såpe tilgjengelig, så det var jo greit å huske. |
![]() |
![]() |
#136 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Passiv
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengEr i svømmehallen en gang i uka som regel og dusjer selvsagt naken med såpe. |
![]() |
![]() |
#138 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengSelvfølgelig dusjer både jeg og ungen uten tøy og vasker oss ordentlig både før og etter svømming. Redd bakterier er jeg ikke, men det er da vel vanlig folkeskikk å få av seg møkka FØR man går i bassenget. Man bader vel ikke i basseng for å vaske seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg dusjer selvsagt naken og med såpe. Jeg lærer ungene det samme og jeg snakker HØYT til ungene i dusjen om hvor grisete det er å dusje med badetøyet på.
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg. Sist redigert av trøtt : 21-01-09 kl 10:28. Årsak: jeg drar det ikke så langt som til å bade naken nei |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengDusjer alltid naken og med såpe, men det blir ingen grundig vask nei.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|